دیدار صمیمی دکتر مرتضی محمودوند و مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص بررسی چالش های پیش روی مردم لرستان در این حوزه صورت گرفت.

دیدار صمیمی دکتر مرتضی محمودوند و مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص بررسی چالش های پیش روی مردم لرستان در این حوزه صورت گرفت.

در این دیدار دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی ضمن قدردانی از خدمات این وزارتخانه به بیان کاستی‌ها و چالش‌های موجود در حوزه ارتباطات در استان لرستان پرداخت و بر لزوم توجه ویژه این وزارتخانه به توسعه و تقویت ارتباطات و فراهم نمودن بستر کسب و کارهای الکترونیکی در لرستان تاکید کرد.

دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی در این دیدار اظهار داشت: نخبگان و جوانان خوش فکر و ایده پرداز لرستانی در حیطه های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: ضرورت دارد چه در سطح ملی و چه درسطح استانی از اندیشه خلاق آنان استفاده شود.

محمودوند خاطر نشان کرد: خواستار حمایت از مدیران کل زیر مجموعه این وزارتخانه در استان لرستان هستیم و بر ضرورت ثبات مدیریتی و پشتیبانی از برنامه های علمی و خلاقانه در این حوزه تاکید داریم.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار بیان داشت: وزارت ارتباطات در سیل اخیر لرستان تمام قد و جهادی پای کار آمد و از تمام توان خود برای خدمت به مردم آسیب دیده بهره گرفت.
وی افزود: با مشکلات و کاستی های استان لرستان در حوزه ارتباطات آشنایی کامل دارم و ان شاالله از تمام ظرفیت‌های موجود برای مرتفع کردن این مشکلات استفاده خواهیم کرد و از طرح ها، ایده ها و انتقادات نخبگان لرستان مشتاقانه استقبال میکنیم.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

لُرنا