به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های لرستان، ظهر امروز یکم تیرماه ، محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان به همراه ایرج دریکوندی مدیر روابط عمومی به مناسبت روز اصناف با حضور در خانه مطبوعات با هیئت مدیره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های لرستان، ظهر امروز یکم تیرماه ، محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان به همراه ایرج دریکوندی مدیر روابط عمومی به مناسبت روز اصناف با حضور در خانه مطبوعات با هیئت مدیره دیدار و گفتگو کردند

در این دیدار محمد رضا صفی خانی، ضمن تقدیر و تشکر‌ از زحمات هیئت مدیره خانه مطبوعات در این مدت افزود: با توجه به رصد فعالیت دوستان ، اگر این خانه ثبات داشته باشد می‌تواند هم برای اصحاب رسانه استان و هم برای جامعه مفید باشد.

وی اظهار داشت: خانه مطبوعات لرستان با حضور هیئت مدیره جدید، و اقدامات بسیار خوب که در این مدت کوتاه انجام داده اند ، احیا شده است و توانسته جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان به عنوان پیشنهاد به هیئت مدیره خانه مطبوعات مطرح کرد: موضوع اول بحث نیازسنجی می باشد یعنی اصحاب رسانه با ورود به جامعه نیازهای عموم مردم را بررسی وآنها را مطرح کنند موضوع دوم، ورود جوانان توانمند به این عرصه به وسیله جذابیتی که خانه مطبوعات ایجاد می‌کند تا افرادی که به این حوزه علاقمند ورود کنند و به عنوان شغل به این حرفه نگاه نکنند.

صفی خانی به احیای واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و افزود:بسیاری از واحدهای صنعتی ازجمله شرکت داملران،نساجی بروجرد، کاشی جم، زاگرس خودرو، شیشه الیگودرز، گداز قطعه ، پرس خرم آباد ، یخچالسازی، وغیره… ،که قبلا راکد یا اعلام ورشکستگی کرده بودند، با تلاش های انجام شده توانسته ایم دوباره احیا و بعضی از واحد ها طرح توسعه صورت گرفته است.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟