یکی از پروژه هایی بزرگی که در سطح شهر خرم آباد وجود دارد، پروژه برج های دوقلو کیو است.

یکی از پروژه هایی بزرگی که در سطح شهر خرم آباد وجود دارد، پروژه برج های دوقلو کیو است.

این پروژه که عملیات اجرایی آن در سال ۹۴ آغاز شد قرار بود، طی ۳ سال به بهره‌برداری برسد اما ظواهر امر نشان می‌دهد که با توجه به پیشرفت کار، تکمیل این پروژه در دولت تدبیر و امید به سرانجام نرسد.

این پروژه در ابتدای قرارداد، ۱۶ طبقه بود اما پس از مدتی به ۳۱ طبقه افزایش پیدا کرد.

نزدیکی این پروژه به پارک کیو و خیابان انقلاب که از پرتردد ترین معابر سطح شهر خرم آباد هستند موجب شده شهروندان هر روزه به صورت ملموس از روند پروژه با خبر باشند.

تابلو روزشمار افتتاح این پروژه در میدان ۲۲ بهمن (کیو) و پس از مدتی برداشتن آن توهین بزرگی به مردم خرم آباد بود.

روند کند و لاکپشتی این پروژه موجب شده که شهروندان به ذهنشان چنین خطور کند که این پروژه هم همانند هتل صخره ای تا سال های سال، افتتاح نشود.

طبق آخرین اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، روند پیش فروش و ماده ۱۰۰ پروژه از مهم ترین عوامل روند کندی پروژه هستند.

برخی اعضای شورای شهر خرم آباد که امروزه بر سر آسفالت کردن یک خیابان و مسایل دیگر با مجموعه مدیریت شهری کشمکش دارند، شاید هنوز نتوانسته‌اند قدمی برای پیشرفت فیزیکی پروژه بردارند که شاهد چنین وضعیتی هستیم.

البته مجموعه مدیران ارشد و مسوولان عمرانی نیز در این زمینه بایستی به افکار عمومی پاسخگو باشند که چرا این پروژه در چنین وضعیتی قرار گرفته است؟

علت عدم تمایل سرمایه گذار برای فعال کردن پروژه چیست؟

چرا هر پروژه ای که در لرستان آغاز می شود، باید مردم برای افتتاح آن همانند دورانی که برای باران دعا میکردند برای افتتاح پروژه هم دعا کنند؟!

بی شک مسوولانی که در اجرای این پروژه دخیل بوده و غفلت و بی‌توجهی هایشان، موجب کندی روند پروژه شده، مردم آن‌ها را نخواهند بخشید.

مصطفی باقری / خبرنگار

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر