حرکت تدبیرانه و حکیمانه معمار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی "قدس" امیدواری برای تحقق آرمان های والا ومقدس جامعه بزرگ مسلمین و قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد نمود و سبب فرو ریختن کاخ های پوشالی استکبار جهانی گردید .

حرکت تدبیرانه و حکیمانه معمار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی “قدس” امیدواری برای تحقق آرمان های والا ومقدس جامعه بزرگ مسلمین و قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد نمود و سبب فرو ریختن کاخ های پوشالی استکبار جهانی گردید .

تقارن روز قدس ۱۳۹۹ با سوم خرداد ماه ؛روز آزاد سازی خرمشهر به عنوان نماد های ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی با ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

اکنون که شرایط خاص کشور به گونه ای است که راهپیمایی و اجتماع به صورت حقیقی به دلیل مقابله با ویروس منحوس کرونا صورت نمی گیرد؛ فضای مجازی به عنوان مهمترین ابزار رسوایی اشغالگران سرزمین فلسطین و بر ملا سازی و خنثی کردن توطئه های رژیم غاصب موسوم به “معامله غرب” فرصت مناسبی است تا ملت ایران در ابعاد وسیع انزجار و اعتراض خود را به سیاست های غلط و استعمار گرانه این رژیم و همدستان شیطان صفت آن از جمله آمریکای جنایتکار نشان دهد.

خانه مطبوعات و رسانه های استان لرستان با توجه به مهیا بودن بستر لازم در فضای مجازی؛ همه آحاد ملت بخصوص همکاران و اصحاب قلم را به هوشیاری و بصیرت در این روز در به نمایش گذاشتن بیش از پیش اقتدار جمهوری اسلامی ایران و اعلام حمایت از مردم ستمدیده فلسطین دعوت می نماید .

ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک شرایط حساس جهانی و همچنین با توجه به شرایط متفاوت امسال، نسبت به سال‌های گذشته گوش جان به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب خواهند سپرد تا آن را به عنوان چراغ هدایت ساز راه آینده قرار دهند.

بی شک روز قدس امسال متفاوت تر و با صلابت تر از همیشه شعار عدالت و آزادی ملت مظلوم فلسطین را از چنگال استعمار و کفر فریاد خواهیم زد .

روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های لرستان

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان