⁦⁩به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در صبح امروز سه شنبه دیدار صمیمی با دکتر ابراهیمی منتخب مردم صورت گرفت

⁦⁩به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در صبح امروز سه شنبه دیدار صمیمی با دکتر ابراهیمی منتخب مردم صورت گرفت.

دکتر ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان بیان داشت: که در طول سالیان متمادی در استان ضعف زیرساخت ها مشاهده می شود که این مقوله مانع بزرگی در مسیر رشد و نیز ظلم مضاعفی به مردم استان است.

همچنین به جایگاه استان در زمینه کشاورزی و نیز منابع خدادادی استان اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که ان‌شاءالله بتوانیم در آینده نزدیک در حوزه های مختلف به خصوص حوزه صنعت پیشرفته محسوسی داشته باشیم.

وی همچنین به نقش آموزش های فنی و حرفه ای در فرآیند توسعه استان اشاره کرد و آمادگی خود را برای هر نوع کمک در خصوص ترویج و گسترش آموزش های مهارتی ابراز داشت.

محمدرضا آذرخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از پتانسیل موجود در اداره کل و نیز نیروی کار استان، به بیان صحبت پرداخت و نقش آموزش همراه با نیازسنجی و نیز توجه به بازار کار را بسیار مهم و حیاتی دانسته و به اهمیت آن اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته در جهت آموزش های مهارتی ویژه روستاییان صحبت و نقش آموزش ها را از جلوگیری از مهاجرت روستاییان بسیار مهم و حیاتی دانست.

آذرخش به قابلیت های استان در زمینه های صنایع دستی آبزی، پروری، گیاهان دارویی و ۰۰۰ اشاره نمود.

در پایان هر دو طرف قول مساعد دادند که با همفکری و هم افزایی و نیز همکاری با سایر ارگانها در جهت رفع محرومیت نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند.

همچنین ببینید :
تیم داوری شهرآورد ۱۰۳ پایتخت مشخص شد