فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع): سپاه لرستان، تمام قد آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع): سپاه لرستان، تمام قد آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی با بیان اینکه زنجیره انتقال ویروس کرونا بایستی قطع شود، افزود: تا اطلاع ثانوی بایستی از هرگونه فعالیتی که موجب تجمع میشود خودداری نمود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه با محترکان لوازم بهداشتی و دارویی قطعاً برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: اما این گونه نیست که همه داروخانه ها و فروشگاه ها، گران فروش هستند لکن عده قلیلی تخلف میکنند.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به همکاری با وزارت اطلاعات،  ناجا و دادگستری در زمینه برخورد با متخلفین، خاطر نشان کرد: چند انبار احتکار و تولید لوازم غیربهداشتی را در بروجرد، ازنا و خرم آباد کشف  و ضمن دستگیر متهمین، این انبار ها را پلمب کرده ایم.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک خیلی نیاز نیست، افزود: به طور مثال در منزل و محل کار از  ماسک استفاده نمیکنم.

وی تاکید کرد: بنا به توصیه پزشکان بایستی با ژل های ضد عفونی کننده و الکل از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همچنین گفت: به آمار های مسوولین اعتقاد داشته باشیم و به آمارهای رسانه های ضد انقلاب توجه نکنیم.

سردار کشکولی افزود: جامعه نیاز به آرامش دارد  و ایجاد استرس، ایمنی بدن را پایین می آورد.

وی با بیان  اینکه در بحران‌ها، بدترین حالت بحران را مد نظر قرار می‌دهیم، خاطر نشان کرد: اگر وضعیت به شکلی شود که ظرفیت بیمارستانی استان برای این موضوع جوابگو نباشد، حاضریم تمام سالن های ورزشی، حسینیه ها و یک اردوگاه بزرگ (پادگان بهشتی) با ظرفیت ۲۰۰ نفر را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

فرمانده سپاه لرستان همچنین گفت: در رفع آلودگی با کمک شهرداری اقداماتی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان هر چیزی که بخواهد موظفیم در اختیارشان قرار دهیم.

مصطفی باقری

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر