مدیر کل روابط استانداری لرستان گفت: اخبار مربوط به انتخابات را از طریق رسانه های رسمی و سایت استانداری لرستان دنبال کنید.

مدیر کل روابط استانداری لرستان گفت: اخبار مربوط به انتخابات را از طریق رسانه های رسمی و سایت استانداری لرستان دنبال کنید.

فاطمه ایرانی در گفتگو با پایگاه خبری قلم لر اظهار داشت: خبرنگارانی که از قبل برای حضور در ستاد انتخابات ثبت نام کرده بودند امروز از ساعات نخست آغاز انتخابات حضور پرشور دارند و اخبار لحظه به لحظه را منعکس میکنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر استانداری مستقر هستند، افزود: اینترنت پرسرعت و چند دستگاه رایانه برای انتشار آنی اخبار برای خبرنگاران در نظر گرفته است.

مدیر کل روابط استانداری لرستان با اشاره به اینکه از صبح امروز چندین مرتبه استاندار و معاون سیاسی امنیتی برای اعلام اخبار در ستاد حاضر شده اند، افزود: از مردم تقاضا داریم اخبار را فقط از رسانه های رسمی و سایت استانداری لرستان دنبال کنند.

ایرانی همچنین گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان به صورت زنده اخبار را در شبکه افلاکپخش میکند.

وی همچنین گفت: تا این لحظه زمان پایان رای گیری ساعت ۱۸ اعلام شده  و در صورت تمدید ساعت، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل روابط استانداری لرستان در بخشی از سخنان خود به حضور پرشور خبرنگاران جهت پوشش خبری لحظه به لحظه انتخابات اشاره کرد و گفت: از خبرنگاران به عنوان شورآفرینان انتخابات قدر دانی میکنیم.