در مراسمی که با حضور یافتیان عضو هیئت ‌مدیره، بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان برگزار شد، از خدمات ارزنده هومان محمودی تقدیر و مهندس سیدمحمد قاسمی به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه منصوب شد.

در مراسمی که با حضور یافتیان عضو هیئت ‌مدیره، بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان برگزار شد، از خدمات ارزنده هومان محمودی تقدیر و مهندس سیدمحمد قاسمی به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در حکم ابلاغی از سوی سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سرپرست مخابرات منطقه لرستان، بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق رونق تولید به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید شده است.

همچنین در این حکم بر نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه به‌منظور جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران اشاره ‌شده است.

توجه به تولید و رونق آن

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم گفت: توجه به تولید و رونق آن اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است.

وی افزود: امروزه یکی از ارکان رشد و توسعه در کشورها ، داشتن زیرساخت ارتباطی و بخصوص ict می باشد .

ابراهیم یافتیان با بیان اینکه مخابرات به عنوان یک شرکت خدماتی باید در لبه تکنولوژی قرار گیرد، گفت: امروز رویکرد در خدمات‌رسانی تغییر یافته و ما طبق خواسته مردم به سمت تکنولوژی می‌رویم.

وی با اشاره به افزایش شرکت‌های خدمات دهنده در حوزه تکنولوژی بیان کرد: با توجه به این موضوعات و به روز رسانی نیازهای مردم، مخابرات نیز باید تکنولوژی به روز ارائه دهد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مدیر استانی موظف به تعامل با استاندار و فرماندار است، تصریح کرد: قطعا داشتن تعامل مطلوب و سازنده موجب ارتقای شرکت و ارائه خدمات بهتر خواهد شد.

یافتیان به بحث توجه به تولیدات داخلی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر رونق تولید تاکید کرد و گفت: گاها ما تعاملات بسیار خوبی با شرکت‌های خارجی داریم تا اینکه که به ظرفیت و تولید داخلی اتکا کنیم.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر

وی، عدم توجه به تولید داخل را یکی از موضوعات بسیار تاثیرگذار در بروز مشکل اشتغال عنوان کرد و گفت: چرا ما باید با استفاده از کالای داخلی برای کشورهای دیگر اشتغالزایی کنیم ولی جوانان خودمان بیکار باشند.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در شرکت مخابرات نیز تولید داخلی در اولویت است، گفت: باید از تمام ظرفیت در این حوزه استفاده کنیم همچنان که در پلدختر برای برقراری ارتباط استفاده کردیم.

یافتیان اظهار داشت: در واقع بقای شرکت مخابرات و هر شرکت خدماتی دیگر ارائه خدمات نوین و طبق تکنولوژی به روز است.

مهندس یافتیان، با اشاره به نقش ویژه استان لرستان در مخابرات کشور اظهار داشت : مدیران و کارکنان مخابرات منطقه لرستان همواره با درک شرایط این استان و لزوم خدمت رسانی ویژه به تمام مشتریان، همیشه جزء مناطق بسیار مهم و تأثیرگذار است و با توجه به پتانسیل موجود و نیروهای جوان و متخصص امیدوارم آینده ای درخشان‌تر و ارتقای استان به ده استان برتر کشور و در راستای اهداف راهبردی مخابرات ایران پیش روی مخابرات منطقه لرستان باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تأکید بر تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا، شهدایی که برای حفاظت و صیانت کشور جان خود را فدا کردند اظهارکرد: باید تلاش کنیم تا با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و استفاده از پتانسیلهای موجود استان سهم خودمان را در فضای کسب و کار بدست آورده و با گسترش آن خدمت رسانی مناسب به هموطنانمان را ادامه بدهیم.

در ادامه قاسمی سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان گفت : امید است با همراهی و تعامل مسئولین و کارکنان، همچون گذشته خدمات مطلوبی به هم استانی‌ها و شهروندان ارائه نماییم.

در پایان مراسم، حکم قاسمی سرپرست جدید منطقه به ایشان اهدا و از خدمات ارزنده هومان محمودی با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

 

  • نویسنده : امیرعلی علیپناهی