مسئله مهمی که به‌یقین مورد تائید اصحاب فرهنگ و رسانه استان است اینکه این‌جانب چه در ایامی که مسؤولیت‌های اجرایی داشته‌ام و هم‌اینک...

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مسئله مهمی که به‌یقین مورد تائید اصحاب فرهنگ و رسانه استان است اینکه این‌جانب چه در ایامی که مسؤولیت‌های اجرایی داشته‌ام و هم‌اینک که با اعتماد مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارم هیچ‌گاه تقابل تهاجمی با منتقدان نداشته‌ام و حتی در مواردی که نقد جای خود را به توهین و افترا داده است راضی نشده‌ام تا پای قلم‌به‌دستی به محاکم قضایی باز شود چراکه به‌دوراز شعارهای رایج معتقدم صاحب‌قلمی که به محیط پیرامونش نگاه اعتراضی و کمال‌گرا نداشته باشد یک دلال رسانه‌ای است و قلمش جز برای منافع شخصی نمی‌چرخد.

اما متأسفانه این روزها و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بازهم شاهدیم گروهک‌های منفعت‌طلب سیاسی استان که بارها و بارها مردم مهر رد صلاحیت را بر پیشانی‌شان کوبیده‌اند به تکاپو افتاده‌اند تا با تهمت، دروغ و تخریب‌های ناجوانمردانه به اهداف مالی و سیاسی خود برسند. جریاناتی که ماحصل اجماع تفکراتشان بیشترین آسیب‌ها را بر پیکره نحیف استان وارد کرده و به‌واسطه دسترسی به منابع قدرت و ثروت، فربه‌تر از همیشه شده‌اند. این جریان به هر روشی متوسل می‌شوند تا به خیال خام خود چهره کسانی که موی دماغشان شده و اجازه نمی‌دهند عریض‌تر از گذشته شوند، تخریب نمایند.

نمونه عینی این تحرکات راه‌اندازی کمپینی با عنوان مطالبه گری در فضای مجازی است که لازم است نکاتی در مورد آن به اطلاع مردم شریف لرستان رسانده شود.

۱. طبق اظهارنظر کارشناسان پلیس فتا حساب کاربری این کمپین در خارج از کشور ایجادشده و به همین دلیل اکانت جعلی خرم‌آبادی‌ام که مأموریت مدیریت گروه و انتقال خروجی اتاق فکر این جریان را بر عهده دارد تاکنون شناسایی نشده است اما یقیناً در چنگال قانون گرفتار خواهد شد.

۲. تهمت‌های بی‌اساس همچون گذشته خط آتش این جریان است اما جهت اطلاع مردم عزیز باید به اطلاع برسانم پیش‌ازاین نیز فردی که همین اتهامات را درگذشته مطرح کرده بود به محاکم قضایی فراخوانده شد و چون کوچک‌ترین سندی برای ادعاهای خود ارائه نکرد در دادگاه محکوم گردید.

۳. چندنفری که با اسم و مشخصات واقعی خود تهمت‌های بی‌اساس اتاق فکر کمپین را تکرار می‌کنند کسانی هستند که در مدت نمایندگی این‌جانب قصد باج‌خواهی داشته‌اند و با پاسخ منفی و قاطع مواجه شده‌اند. تقاضای وام‌های چند صدمیلیونی با بهره پایین و اعمال‌نفوذ برای دریافت پیمان‌های غیرقانونی گوشه‌ای از درخواست‌های به سرانجام نرسیده این جماعت به‌اصطلاح مطالبه گر است.

۴. دوران تخریب و تهمت به سر آمده و مردم هیچ ادعای کذبی را جز با سند و مدرک نمی‌پذیرند. هرچند بنده بر همان اصل آزادی قلم و بیان پایبندم اما چون به‌اندازه سرسوزنی ردپای اصحاب رسانه را در این نمایش مردم‌ستیز نمی‌بینم به درخواست کسانی که مورد ظلم قرارگرفته‌اند باقدرت و از طریق مراجع قانونی دادستان حق مردم خواهم بود تا هم اربابان فربه رسوا شوند و هم فرصت انتخاب آزادانه در یک فضای اخلاق‌گرا برای مردم فراهم شود.

محمدرضا ملکشاهی راد

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

 

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر