اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری کشور به میزبانی خرم‌آباد و انتقادات صریح دبیر حزب مردم‌سالاری لرستان    دبیر حزب مردم‌سالاری استان لرستان، مصطفی سگوندی است. 

اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری کشور به میزبانی خرم‌آباد و انتقادات صریح دبیر حزب مردم‌سالاری لرستان

دبیر حزب مردم‌سالاری استان لرستان، مصطفی سگوندی است.

این حزب، عضو شورای هماهنگی احزاب و تشکلهای اصلاح‌طلب استان لرستان است.

دبیر شورای هماهنگی احزاب و تشکلهای اصلاح‌طلب استان لرستان، رحمان بابایی (دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) استان لرستان) است.

رئیس دوره‌ای این شورا، در حال حاضر، حسین باقری (خانه کارگر استان لرستان) است.

مصطفی سگوندی از جمله سخنرانان میزبان اردوی تابستابی حزب مردم‌سالاری کشور بود که برنامه سخنرانی و افتتاح این اردو در سالن اجتماعات ساختمان آموزش و پژوهش بلوار حج خرم‌آباد، صبح روز پنجشنبه، ۱۰ مردادماه برگزار شد.

در این برنامه، مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری کشور، دبیران احزاب و تشکلهای اصلاح‌طلب استان لرستان، محمد بیرانوندی، نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و نیز چند نفر از دیگر مقامات و نمایندگان از جمله قاسم ولیزاده، سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان و فریده اولادقباد، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، حضور داشتند.

سگوندی در سخنرانی‌اش، از عملکرد استاندار لرستان (خادمی)، انتقاد کرد و در سخنانش، اینگونه تنلگر زد که استان لرستان توسط نمایندگان غیرهمسو با دولت، اداره می‌شود.

وی در جمع دبیران شعبه‌های سراسر کشور حزب مردم‌سالاری، خطاب به استاندار لرستان به کنایه گفت:«…از اصلاح طلب بودنتان، چیزی ندیده‌ایم…».

مصطفی سگوندی در اظهاراتش از استاندار لرستان خواست اگر نمی‌تواند وضعیت موجود استان را اصلاح‌ نماید، از منصب استانداری لرستان، استعفا کند.

سگوندی در بخش دیگری از سخنرانی‌اش، وضعیت فقر، بیکاری، کودکان کار، تکدی‌گری و برخی تبعیض‌ها در استان را که ذیل موضوعات مرتبط با موضوعات اقتصادی هستند توضیح داد و خواستار توجه ویژه و بیشتر مسئولان به استان لرستان برای خروج از این وضعیت شد.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

دبیر حزب مردم‌سالاری استان لرستان، فقر و بیکاری جوانان دانشگاه رفته را از جمله مهم‌ترین شاخص‌های منفی اقتصادی استان لرستان دانست که خود به خود، باعث مهاجرت جوانان به دیگر استانهای کشور شده است.

مصطفی سگوندی، در سخنرانی‌اش، خواهان این شد که مرز و استقلال بین قوه مقننه و قوه مجریه (با تأکید بر وضعیت فعلی استان لرستان)، رعایت و صیانت شود.

 

گزارش تصویری: اردوی تابستانه حزب مردم سالاری کشور به میزبانی خرم‌آباد

  • نویسنده : شهرام شرفی / صاحب‌قلم لرستان