استاندار لرستان در واکنش به دستگیری معاون عمرانی خود گفت: ما از هیچ جرم و تخلفی حمایت نخواهیم کرد؛ ضمن اینکه در این شرایط باید آبروی افراد و خانواده آنها حفظ شود.

استاندار لرستان در واکنش به دستگیری معاون عمرانی خود گفت: ما از هیچ جرم و تخلفی حمایت نخواهیم کرد؛ ضمن اینکه در این شرایط باید آبروی افراد و خانواده آنها حفظ شود.

واکنش استاندار لرستان به بازداشت معاونش؛ از هیچ جرم و تخلفی حمایت نمی‌کنیم
به گزارش قلم لر، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در جمع خبرنگاران، در ارتباط با دستگیری معاون عمرانی خود و مدیرکل امور شهری استانداری اظهار کرد: این موضوع باید توسط دستگاه قضایی و افرادی که اطلاع دارند، پیگیری شود.

وی با بیان اینکه چند موضوع حائز اهمیت است، افزود: ما از هیچ جرم و تخلفی حمایت نخواهیم کرد؛ همچنین در این زمینه آبروی افراد و خانواده آنها باید حفظ شده و بی‌اخلاقی نباید صورت گیرد.

استاندار لرستان تاکید کرد: در این زمینه باید عادلانه برخورد شده و هرگونه که حق است، برخورد صورت گیرد.

خادمی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر در معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: ایشان هنوز متهم است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اگر احساس کنیم در روند کارمان خللی ایجاد می‌شود حتما تصمیماتی می‌گیریم.

وی در ادامه در ارتباط با وضعیت کسب و کار در لرستان نیز عنوان کرد: در بسیاری از دستگاه‌ها مشکلاتی پیش روی سرمایه‌گذاری وجود دارد و لذا همه باید تلاش کنیم، روند سرمایه‌گذاری در لرستان بهبود یابد.

خادمی به مسائل ترافیکی شهر خرم‌آباد نیز اشاره کرد و افزود: باید یک طرح جامع حمل و نقل داشته باشیم و مرحله به مرحله آن را اجرا کنیم.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر

استاندار لرستان گفت: یک سری از اتفاقات ناشی از سیل در افزایش ترافیک تاثیرگذار بوده که باید از محل اعتبارات ویژه سیل آنها را بازسازی کنیم.

خادمی بیان کرد: امیدواریم از ۵ هزار میلیارد تومانی که از محل صندوق توسعه ملی برای استان‌های سیل‌زده در نظر گرفته شده است، بتوانیم برای رفع مشکلات استان اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای شهرداری خرم‌آباد رقم خوبی دیده شده، به نحوی که شهرداری کمتر چنین رقمی به خود دیده است.

  • منبع خبر : فارس