نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ کالاهای اساسی قرار بود از محل ۱۴ میلیارد دلار تامین شود، گفت: هنوز طرح کالابرگ الکترونیکی اجرایی نشده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ کالاهای اساسی قرار بود از محل ۱۴ میلیارد دلار تامین شود، گفت: هنوز طرح کالابرگ الکترونیکی اجرایی نشده است.

به گزارش قلم لر، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (سه شنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در تاریخ بی سابقه بوده است دری اصفهانی دوتابعیتی، جاسوس و محکوم به زندان است. وی نفوذی بیگانگان است. برخی همکاران بدون اینکه به محتوای مستندات اشاره داشته باشند معترض به پخش مستند اعترافات وی در مجلس هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس افزود: بدون اشاره به محتوای مستندات اعتراض می کنند به پخش اعترافات یک دوتابعیتیِ جاسوسِ نفوذیِ زندان رفته که اثبات شده است، واقعا جای تعجب است.

وی تصریح کرد: عناصر مومن در سپاه جاسوسان و نفوذی ها را گرفته و بازداشت کرده اند. سپاه پهپاد آمریکا را هدف قرار داده و کشتی انگلیس را توقیف کرده است، اما معدود افرادی در داخل سپاه را هدف قرار می دهند. حقاً جای سوال و تعجب است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به بودجه سال ۹۸ مطرح کرد: در بودجه سال ۹۸ کالاهای اساسی قرار بود از محل ۱۴ میلیارد دلار تامین شود و کالابرگ الکترونیکی اجرا شود، مرداد رسید و تیرماه را پشت سر گذاشتیم، آقای رئیس جمهور و دولت محترم پاسخ بدهند که چرا طرح کالابرگ برای توزیع اقلام اساسی مردم را اجرایی نکرد تا طبقات پایین جامعه خیالشان راحت شود که اولویت معیشتشان تامین می شود.

وی با اشاره به بی عدالتی و تبعیض در استان لرستان تاکید کرد: بی عدالتی و تبعیض در استان لرستان درخصوص توزیع اعتبارات سیل صورت گرفته است. مردم بروجرد و اشترینان و روستاهای شهرستان شکایت دارند، وزیر کشور پاسخگو باشد.

گودرزی گفت: در استان لرستان اعتبارات شهرداری های بروجرد، اشترینان و و دهیاری های شهرستان بسیار کم و ناعادلانه دیده شده و ضرورت دارد به این مسئله رسیدگی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف را به گونه ای دیگر اجرا کنید، چرا تلفن خانه مجلس که حلقه وصل مجلس و مردم است، از یک ساعتی به بعد تعطیل است؟ حداقل یک نفر پاسخگوی تلفن های مردم باشد.

  • منبع خبر : خانه ملت