پس از مدت‌ها امروز دوباره به استخر معلم (صدف) خرم‌آباد رفتم.

پس از مدت‌ها امروز دوباره به استخر معلم (صدف) خرم‌آباد رفتم.
این‌جا سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین استخر سرپوشیده خرم‌آباد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز اما پس از مدتی به آموزش و پرورش فروخته شد.
این استخر که ۲۵ سال از عمر آن می‌گذرد به خاطر مرمت‌های متناوب، هنوز هم جزو برترین استخرهای خرم‌آباد است و از نظر هزینه بلیط نیز به نسبت دیگر استخرها برای استفاده‌کنندگان به‌صرفه‌تر است.
کادر نظارتی و اجرایی استخر نیز از آن‌جا که یا فرهنگی هستند یا زیر نظر آموزش و پرورش کار می‌کنند، افرادی مُجرب و مؤدب هستند، اما آن‌چه موجب تأسف است عدم رسیدگی به برخی نکات ضروری در این استخر مثل نبود دمپایی، قفل‌های خراب کُمُدها و دوش‌های خراب است که باعث شده مزایایی که در بالا به آن‌ها ذکر شد، چندان به چشم نیاید!
واقعا حیف است استخری که از نظر محیط داخلی سالم و زیباست و نسبت به سایر استخرهای خرم‌آباد نیز بزرگتر است، به خاطر دمپایی‌هایی که مدام به سرقت می‌روند یا دوش‌ها و قفل کمدهایی که مدت‌هاست خراب اما تعمیر و تعویض نشده‌اند، زیر سؤال برود.
از مسئولین آموزش و پرورش لرستان تقاضا داریم توجه بیشتری به این استخر خوب داشته باشند و یقین بدانند با رفع همین چند مورد و کشیدن دستی به سر و گوش قدیمی‌ترین استخر خرم‌آباد، آن‌جا به دلیل مزایای متعدد، با اختلاف هنوز می‌تواند بهترین استخر شهر باشد، اگر مسئولین همت بیشتری به خرج دهند.