مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان خبر داد: جایگاه‌های سوخت استان ۵ بار در ماه ازنظر کیفیت فرآورده‌های نفتی تحویلی و در حال عرضه کنترل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان خبر داد: جایگاه‌های سوخت استان ۵ بار در ماه ازنظر کیفیت فرآورده‌های نفتی تحویلی و در حال عرضه کنترل می‌شود.

به گزارش صاحب‌قلم لرستان، پیمان بهرامی در خصوص کیفیت فرآورده‌های نفتی عرضه‌شده در جایگاه‌های استان افزود: بنزینی که در جایگاه‌های سوخت استان توزیع می‌شود، تولید پالایشگاه‌های داخلی و طبق استانداردهای تصویبی و ابلاغی در کشور است و توزیع این نوع فرآورده در جایگاه‌ها ازنظر کیفیت مورد تائید است.

وی با بیان اینکه بازرسین و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان به‌طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را موردبررسی قرار می‌دهند گفت: جایگاه‌های سوخت استان حداقل ۵ بار در ماه ازنظر کیفیت و مطابق با استانداردهای کیفی، توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و همچنین یک‌بار در ماه ازنظر کمیت توسط کارشناسان واحد خدمات مهندسین شرکت کنترل و مورد بازدید قرارگرفته و علاوه بر آن تلمبه جایگاه‌ها به‌صورت ۳ ماه یک‌بار توسط اداره استاندارد استان آزمایش و تحت کنترل قرار می‌گیرند.

بهرامی ادامه داد: تمام فرآورده‌هایی که توسط نفت‌کش‌ها حمل می‌شوند قبل از عرضه و ورود به جایگاه‌ها آزمایش و پس از بارگیری نفت‌کش و قبل از خروج از انبار بار دیگر مورد کنترل کیفی قرار می‌گیرند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان با تأکید بر عدم وجود ناخالصی و وجود آب در سوخت جایگاه‌های استان اظهار کرد: نظارت برکمیت سوخت در مجاری عرضه به‌صورت مشترک بر عهده اداره استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و بازرسین کنترل کیفیت است و در جهت دفاع از حقوق شهروندان در صورت بروز مشکل و یا احیاناً تخلف از سوی جایگاه داران، ناظران جایگاه‌ها موضوع را موردبررسی قرار می‌دهند و در صورت تائید وجود مشکل یا تخلف پس از طرح موضوع در جلسه رسیدگی به تخلفات به‌شدت با متخلف برخورد می‌گردد.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

وی با اشاره به سامانه پاسخگویی در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تصریح کرد: مردم با تماس با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز هرگونه نارسایی در توزیع فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت را اعلام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان ابراز داشت: با تماس مردم در کمتر از مدت ۷۲ ساعت ضمن بررسی موضوع، هرگونه مشکل و تخلفات احتمالی در جایگاه‌های عرضه سوخت، مورد پیگیری قرارگرفته و درنهایت نتایج پیگیری‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبر: مهدی حسنوند