مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن بیان این جمله که خبرنگار حلقه‌ی واسط بین مردم و مسئول است، گفت: خبرنگار مشکلات را شناسایی و راه‌های برطرف شدن مشکل را معرفی می‌کند، سپس با ورود به موقع در صدد رفع آن مشکل برمی‌آید.

خبرنگاران

به گزارش خبرنگار قلم لر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در نشست خبری اعضا هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اصحاب رسانه عنوان کرد: خبرنگاران بایستی ضعف‌ها و مشکلات را شناسایی کنند و آن‌‌ها را به سمع و نظر مسئولین برسانند در غیر این‌صورت قطعا در حوزه‌های اجرا و خدمات با چالش‌های جدی مواجه خواهیم شد.
وی افزود: خبرنگار عمدتاً نقاد می‌باشد؛
بیشتر در مقام بیان ضعف‌ها می‌باشد، اینکه قلم تنها در بیان نقص‌ها به رشته‌ی تحریر در بیاید باعث سلب انگیزه از افرادی می‌شود که در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه هیچ‌کاری بدون نقص نیست، عنوان کرد: در امر اجرا نیز به همین صورت است و تنها املای نانوشته غلط ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اشتباه در انجام امور قابل پذیرش است به شرطی که استمرار بر تداوم آن نباشد و همچنین بایستی آگاهی‌های لازم به شخصی که مرتکب اشتباه شده است داده شود.
وی گریزی به خدمات و تلاش‌های کادر دانشگاه علوم پزشکی لرستان زد و اظهار کرد: به عنوان شخصی که سه سال پیاپی به صورت منظم در اکثر جلسات مختلف این دانشگاه شرکت کرده ام لازم است ابراز کنم که اعضای هیئت رئیسه و معاونت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تمام انگیزه و تلاش، مسئولیت های خود را در جهت ایجاد آسایش و شرایط مناسب بهداشتی، پزشکی و درمانی انجام داده اند.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن بیان این موضوع که قبول مسئولیت در علوم پزشکی از سر دلسوزی و اخلاص می‌باشد، تصریح کرد: مسئولین دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دانشجویی، آموزش، پژوهش، درمان، بهداشت و دارو کمر همت بسته‌اند، لذا دست نیاز به سمت خبرنگاران، همان وجدان آگاه و بیدار جامعه، دراز است که در جهت شناسایی و برطرف کردن ضعف‌ها کمک کننده باشند و از طرفی خدمات را نیز منتشر کنند.

همچنین ببینید :
تمدید مهلت ثبت‌‎نام دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی لرستان

 

خبر: نگین دالوند / قلم لر