شهردار منطقه دو خرم آباد گفت: طی چند روز آتی بخشی از معبر شهدای شرقی تعریض و آزادسازی می‌شود.

شهدای شرقی

به گزارش قلم لر، محمد فتحی بیرانوند پس از امضای پروانه ساخت این مجتمع با بیان اینکه ساخت مجتمع پزشکی – تجاری دکتر ساکی پور که در ۸ طبقه و در قطعه زمینی به مساحت ۴۲۹ مترمربع احداث خواهد شد، اظهار داشت: با شروع عملیات اجرایی ساخت این پروژه و عقب نشینی ناشی از آن حدود ۲۰۰ متر مربع از خیابان مزبور و کوچه همجوار آن آزادسازی و بخشی از پروژه تعریض این معبر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به کندی اجرای پروژه مذکور در طول ۲۰ سال گذشته افزود: شهرداری خرم آباد برای اجرای کامل این پروژه آماده هرگونه همکاری با مالکین املاک باقیمانده در این پروژه جهت صدور پروانه ساخت و اعطای تراکم تشویقی بابت مساحت اراضی واقع در مسیر تعریض می باشد.

دکتر فتحی بیرانوند تصریح کرد: در نظر داریم در صورت مراجعه مالکین محترم در فرجه زمانی معین که ضرورت اجرای آن به تصویب شورای محترم اسلامی شهر خواهد رسید ، امتیازات تشویقی دیگری برای مالکین باقی مانده در نظر گرفته شود.

شهردار منطقه دو خرم آباد در پایان از تلاش های سعید فتوحی شهردار خرم آباد جهت تعریض و آزادسازی بخشی از معبر شهدای شرقی تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است بخشی از این مجتمع بزرگ ، به عنوان مرکز انجام جراحیهای محدود برای اولین بار در خرم‌آباد مورد بهره برداری خواهد گرفت.

همچنین ببینید :
تمدید مهلت ثبت‌‎نام دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی لرستان
  • نویسنده : هادی کرد علیوند