مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از برنامه شستشوی سالیانه مخازن آب استان داد.

به گزارش قلم لر، حمید رضا کرم وند افزود: این عملیات با هدف ارتقا پارامترهای کیفی آب از جمله کدورت و بهبود طعم و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورمی باشد.
وی گفت: از اواخر بهمن ماه سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در راستای سطح کمی و کیفی آب شرب در شهرهای استان بیش از ۶۸ باب مخزن آب مورد گندزدایی و شستشو قرار خواهد گرفت.

کرم وند عنوان کرد: شستشو و گندزدایی مخازن در روستاهای تحت پوشش مطابق برنامه زمانبندی شده در اختیار پیمانکار و با نظارت کنترل کیفی این شرکت در حال انجام است به طوری که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۷۵ درصد از مخازن روستایی شستشو و گندزدایی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان اظهار داشت: کیفیت و سلامت آب شرب در استان به صورت مستمر از سوی نهادهای نظارتی و ذی صلاح مورد ارزیابی قرار می گیرد و با تایید این نهادها آب شرب میان مردم توزیع می شود. بر این اساس مردم از سلامت و کیفیت آب شرب در هر برهه از زمان اطمینان کامل داشته باشند.

اضافه می گردد که تلاش بر این است که با تلاش اکیپ امداد و حوادث عملیات شستشوی مخازن با حداکثر دقت و حداقل افت فشار در شبکه توزیع آب شهری و در ساعاتی از شبانه روز که مصرف آب به حداقل می رسد انجام شود.

 

همچنین ببینید :
تمدید مهلت ثبت‌‎نام دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی لرستان