به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در حاشیه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، گفت: شورای اداری استان در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، برگزار شد. وی کمک به افزایش مشارکت در […]



به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در حاشیه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، گفت: شورای اداری استان در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، برگزار شد.

وی کمک به افزایش مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خرداد ماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مهیا شده است.

استاندار لرستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رأی، در این امر ملی مشارکت کنند.

خادمی تاکید کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل‌ها به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

استاندار لرستان در ادامه به موضوعات مرتبط با اعتبارات و بودجه جاری در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه‌های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

خادمی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف‌های بودجه‌ای که باید از طریق سازمان‌های مبدا صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تأثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.



Source link