به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی، حجت الاسلام «وحیدی» به عنوان رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان معرفی شد. حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم اظهار داشت: جوانان همیشه پشتوانه اسلام بودند و در تداوم آن در طول این سال‌ها در رویدادهایی که جنبه […]



به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی، حجت الاسلام «وحیدی» به عنوان رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان معرفی شد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم اظهار داشت: جوانان همیشه پشتوانه اسلام بودند و در تداوم آن در طول این سال‌ها در رویدادهایی که جنبه تحولی داشته، نقش مهمی داشتند، جوانان دنبال ارزش‌ها، فضیلت‌ها و اهداف متعالی هستند و بر سر آرمان‌ها مستحکم و استوار می‌ایستند.

وی افزود: حضور جوانان در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خصوصاً در گام دوم انقلاب یک امر لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: بعد از چهار دهه زمینه‌هایی فراهم شده و جوانان در همه فنون و رشته‌ها به توانایی و دانایی کامل رسیدند و این باید به صورت مستمر ادامه یابد.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: مجمع مشورتی جوانان که امروز آغاز به کار می‌کند به گونه‌ای از جهت راهبرد، اهداف و شرح وظایف تعریف و پایه گذاری شده که بتواند ماموریت‌هایی که در گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای جوانان ترسیم شده را محقق کند و در این راستا مأموریت‌هایش به وسیله اساسنامه معین شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حرکت بر اساس اساسنامه مجمع مشورتی جوانان بتوانیم مأموریت و رسالت سنگین را اجرایی و عملی کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که جمهوری اسلامی در مسیر فضیلت‌ها قرار گیرد اما دشمنان تلاش دارند تا انقلاب را از مسیر خودش منحرف کنند و دشمنان بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند که برای این از نفوذ، فضای مجازی و سایر روش‌ها استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان، رشد استعدادهای جوانان در بخش‌های مختلف است.

شاهرخی گفت: مردم برای تشکیل جمهوری اسلامی با شور و شعف آمدند و رأی دادند و در انتخابات باز هم مردم به میدان خواهند آمد و باید تلاش شود کاستی‌ها جبران شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید تلاش کرد یک دولت انقلابی و جهادی روی کار آید تا بتواند وزرای توانمند و مدیران توانمند را تشکیل دهد و مبارزه با فساد سرلوحه کارش باشد و شایسته سالاری را در همه ارکان حاکم کند.



Source link