نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی از مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دعوت کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی از مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش به درگاه الهی که با برپایی نظام جمهوری اسلامی ملت ما را از نعمت انتخاب و انتخابات برخوردار نمود.

مردم آزاده و سربلند ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، با حضور آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران عزیز افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت دینی و ملی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

بی‌تردید حضور متراکم و حداکثری عموم مردم شریف در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز جمعه بیست و هشت خرداد، حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز خلق خواهد کرد و آرزوهای شیطانی جبهه دشمن را باطل و با ارتقای قدرت ملی، نوید بخش دولتی انقلابی، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران خواهد گشت.

اینجانب از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن شناس و انقلابی استان لرستان دعوت می‌نمایم که در انتخابات مهم و سرنوشت ساز بیست و هشتم خرداد ماه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور پر از شور و شعور خویش را به نمایش بگذارند و در سرنوشت خویش، جامعه و میهن اسلامی مشارکت همه جانبه نمایند.

قطعا نتیجه انتخابات هر چه باشد، موفقیت و سرافرازی ملت ایران و برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار و درخشان استان ولایتمدار و انقلابی لرستان رقم خواهد خورد.

سید احمد رضا شاهرخی

انتهای پیام/




Source link