به گزارش خبرگزاری مهر، به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان و به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، همایش منطقه‌ای شعر «بانوی نور» با حضور شاعران برجسته ای از استان‌های لرستان، قم و مرکزی در شهرستان بروجرد برگزار شد. در این همایش سمانه خلف زاده از قم؛ راهبه خشنود، […]


به گزارش خبرگزاری مهر، به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان و به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، همایش منطقه‌ای شعر «بانوی نور» با حضور شاعران برجسته ای از استان‌های لرستان، قم و مرکزی در شهرستان بروجرد برگزار شد.

در این همایش سمانه خلف زاده از قم؛ راهبه خشنود، اسد فرهمند و امین رجبیان از خرم آباد؛ محمد فصیحی، علی کاکاوند و وحید کاوند و حمید چرخشت از بروجرد و فاطمه احمدی از سلسله اشعار خود را قرائت کردند.

همایش منطقه‌ای شعر «بانوی نور» در بروجرد برگزار شد

مسئول واحد آفرینش‌ها ادبی حوزه هنری لرستان، شعرخوانی با موضوع ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت را از موضوعات اشعار شاعران و اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: از برنامه‌هایی که برای سال جاری در واحد برنامه ریزی شده برگزاری همایش‌های شعر و محافل ادبی با حضور شاعران مطرح استانی و منطقه‌ای در سطح شهرستان‌های استان است.

کیانوش کشوری با اشاره به استعداد بالای شاعران لرستانی و موفقیت‌های آنان در کشور افزود: در گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و شهدای عملیات حاج عمران نیز همایش منطقه‌ای «خاک سرخ» با حضور شاعران منطقه‌ای در شهرستان الیگودرز برگزار شد.

همایش منطقه‌ای شعر «بانوی نور» در بروجرد برگزار شد

وی تصریح کرد: در این همایش همچنین از کتاب شاعران جوان با عنوان نقره داغ و خلوت خانه‌ی خیام از محمد فصیحی و کتاب از قلمرو شعر کلاسیک تا قلمرو شعر نو نوشته رضا روزگر و همچنین مجموعه غزل گرماه اثر خانم طاهره خورشیدوند رونمایی شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان اهدای بسته‌های فرهنگی هنری تولیدات حوزه هنری را از برنامه‌های حاشیه‌ای این همایش برشمرد و اضافه کرد: در برگزاری این همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد مشارکت و همکاری داشت.



Source link