به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پهلوانی در سخنانی گفت: در دو ماه نخست سال جاری ۱۸۹ فقره شرکت تجاری در سطح استان ثبت شده که شاهد رشد قریب ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم. وی افزود: در راستای سیاست‌های سازمانی مصوب سال ۱۳۹۲، تمام امور مرتبط با ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری […]



به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پهلوانی در سخنانی گفت: در دو ماه نخست سال جاری ۱۸۹ فقره شرکت تجاری در سطح استان ثبت شده که شاهد رشد قریب ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: در راستای سیاست‌های سازمانی مصوب سال ۱۳۹۲، تمام امور مرتبط با ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در مرکز استان به صورت متمرکز انجام می‌شود و متقاضیان ساکن در شهرستان نیز پس از طی مراحل تکمیل درخواست در سامانه جامع ثبت شرکت‌ها و ارسال مدارک با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان محل سکونت و امضای دفتر الکترونیک آگهی تأسیس یا تغییرات خود را دریافت می‌کنند.

سرپرست ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان بیان داشت: در حوزه شرکت‌های تجاری ثبت شده به تفکیک، ۵۶ فقره شرکت ثبت شده با مسئولیت محدود و ۱۱۱ فقره شرکت تجاری سهامی خاص داشته‌ایم.

پهلوانی یادآور شد: ۲۲ فقره شرکت تعاونی و ۱۸ مورد مؤسسات غیر تجاری طی امسال در لرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در امر انحلال شرکت‌ها نیز ۲۲ فقره شرکت تجاری در دو ماهه امسال منحل شده است که در این مورد رشد ۱۷۵ درصد را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم؛ اظهار داشت: تعداد شرکت‌های بازداشت شده ۲۰ مورد و تعداد شرکت‌های رفع بازداشت شده ۱۱ مورد بوده است که در بحث بازداشت شرکت‌ها رشد ۴۰۰ درصدی را شاهد هستیم.



Source link