مدیرکل کمیته‌امداد لرستان، ۸۳ درصد شغل‌های ایجاد شده در مجموعه امداد را اشتغال پایدار خواند و گفت: در برخی موارد نیز فضای فروش را برای مددجویان جهت عرضه محصولات تولیدی فراهم کرده‌ایم.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته‌امداد لرستان، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت، اظهار کرد: کمک به امر ازدواج جوانان در زمینه‌های مختلف همچون تهیه جهیزیه و پرداخت تسهیلات از جمله اهداف کمیته امداد در راستای تسهیل ازدواج است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند زنجیره فقر و گرفتاری قطع شود، ارائه کمک‌ها مختلف به اعضای تحت‌پوشش کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان به اشاره به جمعیت ۱۲ هزار نفری از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش این مجموعه، افزود: اهتمام جدی به آموزش از جمله راهکارهای امداد برای توانمندسازی مددجویان است، همچنان‌که به دنبال این هستیم از طریق شرکت‌ها و واحدهای تولیدی برای ۹۰۰ مددجوی فارغ‌التحصیل  شرایط ایجاد شغل را فراهم سازیم.

جلال پور بیان داشت: در سال گذشته ۲ هزار جهیزیه تقدیم نوعروسان تحت حمایت شد، ضمن اینکه این سرانه سهمیه‌ای برای امسال سه برابر سال ۹۹ است.۲۵۰۰

وی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای کمیته امداد لرستان جهت ارائه خدمات مختلف به مددجویان هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان است، افزود: مبنای کمیته امداد بر اساس توانمدسازی با ارائه خدمات زمان‌دار است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان، ۸۳ درصد شغل‌های ایجاد شده در مجموعه امداد را اشتغال پایدار خواند و افزود: در برخی موارد نیز فضای فروش را برای مددجویان جهت عرضه محصولات تولیدی فراهم کرده‌ایم.

جلال‌پور با اشاره به تامین مسکن مددجویی، تصریح کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های متولی، امسال بنا داریم ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن مددجویی را با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان احداث کنیم.

انتهای پیام/




Source link