به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به لحاظ بیماری قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است. وی اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات از طرف […]



به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به لحاظ بیماری قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است.

وی اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات از طرف ستاد ملی کرونا، شهرستان‌های سلسله، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی کماکان الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد.

ثمینی خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده می‌بایست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و از هر گونه تجمع به ویژه در اماکن سربسته پرهیز شود.

وی افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در سطح کشور با هدف حمایت از مستأجران و اقشار آسیب‌پذیر از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که به آن پرداخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر لازم الاجرا بودن این مصوبه تصریح کرد: براساس این تصمیم افزایش اجاره بهای مسکن بر طبق مصوبه سال گذشته و نهایتاً در تهران با ۲۵ درصد، کلانشهرها ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور ۱۵ درصد برای سال جاری خواهد بود.



Source link