خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: با نزدیک شدن به روز جمعه ۲۸ خردادماه فضای استان‌های مختلف کشور هرروز انتخاباتی‌تر می‌شود، پخش برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از روز ۱۹ خردادماه در شبکه‌های استانی آغاز شده است. بعدازظهر امروز نیز در چهارمین روز مردم در استان‌های مختلف برنامه‌های نامزدها را از شبکه‌های استانی شنیدند […]


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: با نزدیک شدن به روز جمعه ۲۸ خردادماه فضای استان‌های مختلف کشور هرروز انتخاباتی‌تر می‌شود، پخش برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از روز ۱۹ خردادماه در شبکه‌های استانی آغاز شده است.

بعدازظهر امروز نیز در چهارمین روز مردم در استان‌های مختلف برنامه‌های نامزدها را از شبکه‌های استانی شنیدند و دیدند.











تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی شنبه ۲۲ خرداد

محسن رضایی

استان‌های البرز، خلیج فارس، قم، لرستان

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی

استان‌های بوشهر، زنجان، کرمان، مرکزی

سعید جلیلی

استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، فارس، گلستان

محسن مهرعلیزاده

استان‌های آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کرمانشاه، همدان

عبدالناصر همتی

استان‌های آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد

علیرضا زاکانی

استان‌های ایلام، خوزستان، کردستان، مازندران

سید ابراهیم رئیسی

استان‌های اصفهان، خراسان شمالی، قزوین، گیلان

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات انسانی و اهمیت گفت‌وگوی اختصاصی نامزدها با مردم استان‌های مختلف به تناسب مشکلات و ظرفیت‌های هر یک از مناطق کشور و بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صدا و سیما برنامه‌های ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مراکز و با محوریت گفت‌وگو با هفت نامزد انتخابات امسال روی آنتن رفته است.

قرعه‌کشی کنداکتور این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها پیش از این انجام و جدول پخش و ضبط برنامه‌های انتخاباتی هفت نامزد ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی صداوسیما اعلام شد که به این ترتیب علاوه بر شبکه‌های سراسری، هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶ هزار و ۳۰۰ دقیقه می‌رسد.

در این گزارش نگاهی به مباحث مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری طی امروز در شبکه‌های استانی داریم. برای خواندن مشروح صحبت‌های نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانید روی تیتر هر بخش کلیک کنید.


مهرعلیزاده در شبکه آذربایجان شرقی: تخصیص بودجه برای ادامه احیای دریاچه ارومیه در دولت زندگی

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

محسن مهرعلیزاده در گفتگو با شبکه استانی سهند آذربایجان شرقی با بیان اینکه من فرزند آذربایجان هستم، افزود: آذربایجان در تحولات کشورمان همواره نقش مهمی ایفا کرده است.

وی سپس ادامه داد: آذربایجان مهد غیرت، همت، مردانگی و بزرگی و مایه سربلندی ایران بوده و سرزمین شعر و شعور و فلسفه و علما و شهدا و سرداران نامی ایران است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ضروری است از پتانسیل‌های استفاده نشده آذربایجان استفاده شود، گفت: این منطقه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بزرگی دارد و باید برای توسعه استان از این قابلیت‌ها استفاده شود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه باید استعدادهای فراموش شده و ظرفیت‌های غیر فعال شده را در کشور به ویژه در مناطق آذربایجان کشف و فعال کنیم، گفت: ظرفیت‌های بسیاری در کشورمان در طول سالیان اخیر مغفول مانده است، این ظرفیت‌ها می‌تواند باعث شکوفایی اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار شود.


رئیسی در شبکه استانی گیلان: گیلان با فقر مدیریتی مواجه است / بهره گیری از ظرفیت‌ها

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در گفتگو برنامه تبلیغاتی خود برای مردم گیلان از شبکه باران با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان گیلان، اظهار کرد: متأسفانه ثروت و پتانسیل و ظرفیت‌های استان گیلان در توسعه این استان بهره گیری نشده است.

وی با بیان اینکه فقر فراوان در همه بخش‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی استان گیلان زیر پوشش سبز آن پنهان شده است، افزود: باید برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها برنامه ریزی شود که دولت ما با شناسایی این ظرفیت‌ها برای توسعه استان برنامه ریزی کرده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه استان گیلان با تقدیم هشت هزار شهید به این انقلاب و دفاع مقدس کرده است، گفت: در طول تاریخ ایران نیز مردم گیلان در صحنه‌های حساس در دفاع از این مرز و بوم جانفشانی کرده‌اند که مشاهده چنین وضعیت در شأن مردم این استان نیست.

وی با بیان اینکه استان گیلان با فقر مدیریتی مواجه است که در کل کشور با آن درگیر هستیم، ادامه داد: باید با مدیریت و کار جهادی از ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال، احیای دوباره کارخانجات و تولید و توسعه و تقویت اقتصاد دریایی استفاده کنیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به سفر سال گذشته خود به استان گیلان و با بیان اینکه در این سفر شاهد اتفاقات تلخی در تعطیلی و تصرف کارخانجات تولیدی بودیم، اظهار کرد: البته اقداماتی برای احیای آنها که روزی بزرگترین تولید کننده لوازم الکتریکی و یا نساجی بودند انجام شده است.


مهرعلیزاده در شبکه استانی سمنان: برجام یکی از قوی‌ترین معاهدات بین‌المللی است

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

محسن مهرعلیزاده در برنامه تلویزیونی ویژه استان سمنان در برنامه‌های انتخاباتی با بیان اینکه امروز مسائل معیشتی، فقر، تنگدستی، بیکاری، طبقات اجتماعی و افزایش خط فقر، موارد اصلی هستند که باید به آن دقت داشت، تاکید کرد: برخی، اختلاس، دزدی، دست ناپاکی، نزاع و تحمیل زندگی سخت بر مردم را در رویه‌های اجرایی خود برگزیده‌اند و چنان معیشت سختی را برای مردم به وجود آوردند که مردم امید به آینده را ندارند.

وی با بیان اینکه کشوری که می‌توانست به قوی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، افزود: مجموع برخی اقدامات باعث شد خاطره بسیار زیادی از آنچه که در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب بود و اعتماد مردم به نظام به حاکمیت به مدیریت و مدیران اجرایی و به مقدار خیلی زیادی آسیب ببیند در حالی که اعتماد سرمایه سنگینی است که نباید از بین برود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عدم اعتماد مردم باعث می‌شود حتی در صورتی که مسئولان بخواهند کار درستی در راستای منافع مردم انجام دهند مورد اعتماد مردم واقع نشود، ابراز داشت: واقعیت‌ها را باید گفت تا مردم بدانند، اگر فردی امروز در جایگاهی قرار گرفته که می‌خواهند بین خود و خدا و مردم خودشان پیمان ببندند تا مشکلات را حل کنند، می‌بایست از دل مردم با خبر باشد.


زاکانی در شبکه استانی خوزستان: تلاش برای ایجاد توسعه همگن و متوازن در خوزستان

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با مردم خوزستان اظهار کرد: ۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس‌جمهور است و ما می‌توانیم با کمک نخبگان، زنان و مردان و با وجود امکانات بزرگی که در کشور وجود دارد، مشکلات را حل کرد.

وی بیان کرد: بر اثر مدیریت نادرست توسط دولت شرایط فقر، فساد، تبعیض، بی‌مسکنی و مشکلات متعددی ناشی از تورم در کشور ایجاد شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: باید با حضور پای صندوق‌های رأی، سرنوشت کشور را تغییر دهیم و دولت موجود راهکار حل مشکلات را در خارج می‌بیند اما از دشمنی که تحریم ایران را هدف گرفته است نباید انتظار خوبی داشته باشیم.

زاکانی گفت: باید نگاهمان را تغییر دهیم و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی مشکلات را حل کنیم و در راستای پیشرفت و رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.


رضایی در شبکه استانی لرستان: تهیه سند اقدام و تحول برای لرستان / معطلی پروژه‌های سدسازی استان

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

محسن رضایی در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با تاکید بر اینکه دولت ما برای استان لرستان یک سند اقدام و تحول تهیه کرده است اظهار داشت: این سند در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن، زیرساخت‌ها، ترانزیت و راه آهن است.

وی با بیان اینکه خواهیم گفت که علاوه بر اقدامات ملی برای لرستان مانند یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، حقوق خانه داری برای خانم‌های دارای فرزند و…، این سند را برای لرستان امضا خواهیم کرد: این سند در اختیار مردم خواهد بود و از ما در رابطه با آن مطالبه و پیگیری خواهند کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: این سند میثاق بین دولت ما و مردم عزیز لرستان که همیشه در محرومیت بوده است خواهد بود، لرستان همیشه در رابطه با بیکاری در صدر جدول بوده است، ۳۰ درصد جامعه شهری و ۵۳ درصد از جامعه روستایی در محرومیت به سر می‌برند.

رضایی با اشاره به تصویب منطقه ویژه خرم آباد گفت: امیدواریم این منطقه در کنار منطقه ویژه بروجرد که البته راکد مانده، کمک جدی برای لرستان در راستای ایجاد اشتغال، درآمد و… داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان لرستان را فعال خواهیم کرد، استان ظرفیت‌های اقتصادی و مناطق خوش آب و هوای خوبی دارد، ادامه داد: گردشگری طبیعی در لرستان کم سابقه است، گردشگری باستانی، تاریخی و فرهنگی نیز در این استان جای کار فراوانی دارد.


قاضی‌زاده‌هاشمی در شبکه استانی زنجان: منابع آبی استان زنجان به درستی مدیریت نشده است

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

سید امیر حسین قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با شبکه اشراق زنجان همچنین با اشاره به مزیت‌های و ظرفیت‌های شهرستان‌های مختلف استان زنجان، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استان زنجان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه معادن سرب و روی، گردشگری، کشاورزی، صنعت چوب و … دارد که باید زیرساخت‌ها جهت تقویت همه این ظرفیت‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌هایی برای مردم شهرستان‌های مختلف استان زنجان در حوزه کشاورزی ایجاد شده است که باید مدیریت شود، گفت: شهر زنجان مشکل آب دارد، هر چند سیستم فاضلاب تا حدی اجرا شده که امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز اجرا شود.

این نامزد ریاست‌جمهوری گفت: سدهای بزرگی در استان زنجان است اما منابع آبی آن به درستی مدیریت نشده و استان زنجان مستعد سیل‌خیزی است که باید مرتفع شود.

قاضی زاده افزود: معادن زیادی در ابهر وجود دارد که باید توسعه یابد. خدابنده نیز دارای دشت‌های وسیعی است که گندم زیادی در این منطقه به صورت دیم تولید می‌شود اما مهاجرت در این شهرستان نیز زیاد است.

وی با بیان ین که خرم‌دره را مستعد جنگل‌کاری دانست و در خصوص شهرستان طارم، گفت: شهرستان طارم می‌تواند در صنعت چوب و گردشگری رونق یابد. ماه‌نشان نیز شهرستانی است که دارای باارزش‌ترین صنایع معدنی است، به گونه‌ای که ۳۳ نوع ماده معدنی در این شهرستان وجود دارد. ایجرود نیز جزو شهرستان‌هایی است که جاذبه گردشگری داشته اما در اولویت استان نبوده است.


همتی در شبکه آذربایجان غربی: باید برای استان‌ها طرح‌های توسعه‌ای ویژه ای طراحی شود

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

عبدالناصر همتی در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی، اظهار کرد: همه استان‌ها با وجود تفاوت‌های مختلف، مردم این کشور هستند و باید برای استان‌ها طرح‌های توسعه‌ای ویژه ای طراحی شود و باید با خود مردم بر اساس نیازها و لیاقت‌ها اداره و طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما این است که تصمیمات اقتصادی بر تصمیمات سیاسی در استان‌ها حاکم باشد و نگاه سیاسی را از استان‌ها برداشته و با نگاه اقتصادی به آن بنگریم، افزود: در استان‌ها ما مشکل جدی داریم و یک راهبرد ملی برای توسعه استان‌ها را نداریم و هر استان ما یک مشکل از نظر قومی و آب و هوایی، نزدیکی به دریا و همسایگان غربی و شرقی و دریاها وجود دارد.

همتی اضافه کرد: وقتی ما در شهری مثل تهران و شهرهای بزرگ متمرکز شویم، شهرهای دیگر به تدریج به حاشیه رفته و روستاها و شهرهای کوچک به تدریج خالی از سکنه می‌شود و به حاشیه شهرهای بزرگ مهاجرت می‌شود.


همتی در شبکه استانی سیستان و بلوچستان: تغییر ریل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های دولت آینده است

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

عبدالناصر همتی در برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: امید است هر چه سریع‌تر واکسیناسیون کرونا به صورت عادلانه انجام شود.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور شرایط مطلوبی نیست اگر بخواهیم به همین روش ادامه دهیم پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت.

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: تغییر ریل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های دولت ما است، سیاست بیش از حد وارد اقتصاد شده است.

وی گفت: نگرش اقتصادی در بین مسئولان کمرنگ است و این به دلیل ورود سیاست و اتخاذ آن بر اقتصاد است.

همتی تصریح کرد: یکی از دلایل حضور بنده در عرصه کاندیدای ریاست جمهوری شاخصه‌های اقتصادی است که در این زمینه برنامه ریزی های در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: یک مشکل جدی که در استان‌ها وجود دارد این است که راهبرد جدی اقتصادی نداریم.


جلیلی در شبکه استانی گلستان: مغفول ماندن اقتصاد جنگل در گلستان / پیشرفت با کار نمایشی شدنی نیست

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

سعید جلیلی در شبکه استانی گلستان جنگل‌ها را یک منبع اقتصادی بزرگ و تجدیدپذیر که در گلستان مغفول مانده برشمرد و افزود: بهره وری از جنگل به معنی نابودی محیط زیست نیست بلکه با اقدامات علمی و درست، می‌توان هم از منابع بزرگ جنگل حفاطت و هم از این منبع جهت رشد اقتصادی استان بهره گرفت.

وی همسایگی با کشورهای حاشیه خزر را یک فرصت بزرگ برای استان گلستان خواند و افزایش تعاملات و صادرات به این کشورها به عنوان راهی برای پیشرفت استان و کشور برشمرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برای پیشرفت کشور باید پیشرفت تک تک روستاها، شهرها و استان‌ها در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار بگیرند و برای دست یابی به این هدف باید از ظرفیت‌های موجود در تمام روستاها استفاده شود.

جلیلی افزود: برای آبادانی، علاوه بر اداره کشور باید به فکر جهش باشیم و لازمه جهش این است که با برنامه و جهادی عمل کنیم.

وی با اشاره به وجود آبشارها، جنگل‌ها، تالاب و دیگر جاذبه‌های بی نظیر استان بر لزوم توجه به گردشگری در استان تاکید کرد و افزود: اگر پرداختن به گردشگری اصولی، علمی و با دخالت دولت صورت گیرد زمینه پیشرفت استان را فراهم می‌کند و الا چیزی جز خسارت نصیب استان نخواهد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیشرفت و اداره کشور با کار نمایشی صورت نمی‌گیرد بلکه نیازمند مردان بی ادعایی است که در گوشه گوشه شهر و کشور مشغول خدمت رسانی هستند و نباید اجازه دهیم افراد بی کارنامه و پرمدعا جای افراد بی ادعا را بگیرند.


رئیسی در شبکه استانی قزوین: کشاورزی در استان قزوین باید دانش‌بنیان شود

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گفتگو با مردم استان قزوین که از طریق صداوسیمای مرکز قزوین پخش شد با بیان اینکه تولید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های امروز کشور است گفت: حل مشکلاتی از جمله اشتغال در کشور نیازمند فعال‌سازی تولید است.

وی با بیان اینکه تضادی بین توسعه صنعتی و محیط‌زیست در کشور وجود دارد افزود: این تضاد را قانون حل کرده و ملاک را حفظ محیط‌زیست قرار داده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مسئله محیط‌زیست قابل اغماض نیست، عنوان کرد: بارها تأکید کرده‌ایم که محیط‌زیست دارای اولویت است و باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه کشاورزی در استان قزوین باید دانش‌بنیان شود، افزود: باید کشاورزی پرمحصول‌تر شده و صنایع تبدیلی و زنجیره ارزش در استان قزوین شکل بگیرد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه باید در بخش تولید مرغ و طیور در استان قزوین سرمایه‌گذاری شود، تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های بومی در استان در دستور کار دولت ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه باید غیرتمندانه در عرصه انتخابات شرکت کنیم، بیان کرد: مرحوم ابوترابی از بزرگان قزوین نشان داد در شرایط سخت اسارت همه تهدیدها تبدیل به فرصت شود و حال ما نیز باید همین مسیر را طی کنیم.


زاکانی در شبکه استانی مازندران: پرهیز از جنگل تراشی در مازندران / سایت دولت یار رونمایی شد

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

علیرضا زاکانی در برنامه انتخاباتی در شبکه طبرستان با بیان اینکه امیدواریم روزبه روز شرایط بهتری را تجربه کنیم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری بیشترین تأثیر را دارد زیرا ۹۵ درصد منابع دست رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه آنچه مشاهده می‌کنیم، زیبنده ملت ایران نیست، گفت: ما برخوردار از تمدن چندهزار ساله و اقوام که گلهای سرسبد ایران اسلامی است، هستیم و مذاهب و اقلیت‌ها نیز فرصت بزرگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به هزینه بالای محصولات کشاورزی، نگاه دلالی و سنتی به این محصول، افزود: باید این روند را اصلاح وکشور را از این وضعیت نجات داد.

وی گفت: در سال قبل یارانه بخش کشاورزی و باغی حذف شد و باید از محصولات کشاورزی حمایت وکنیم و جلوی تغییر کاربری اراضی را بگیریم.

زاکانی یادآور شد: استفاده ناکافی از ظرفیت بندرامیرآباد در شرق مازندران، مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهری و صنعتی از دیگر مسائل است و مازندران باید به قطب صنعت متناسب با اقلیم تبدیل شود و هیچکس نباید به تخریب جنگل روی آورد.

این نامزد انتخابات مجلس یادآور شد: تخریب سواحل خزر پذیرفتنی نیست و باید ظرفیت‌های استان را بازیابی کنیم و سایتی را با عنوان دولت یار را برای احصای مشکلات ۴۵۱ شهرستان کشور از جمله مازندران راه اندازی کردیم.


قاضی زاده هاشمی در شبکه استانی بوشهر: ظرفیت‌های ممتاز استان بوشهر برای خلق ثروت باید استفاده شود

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر استان دریادلان و مرزبانان خلیج فارس و مجاهدان، مبارزان و دلاورانی است که با خارجی جنگیدند و رئیس علی دلواری و قبل و بعد از او اجازه ندادند کشور ما به اشغال خارجی درآید.

وی با بیان اینکه سفرهای متعددی را در استان بوشهر داشته‌ام، خاطرنشان کرد: استان بوشهر امروز هم مرکز توجه همه ایرانیان عزیز است و به عنوان یکی از مراکز بزرگ تولید انرژی که پایتخت انرژی ایران محسوب می‌شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان بوشهر افزود: امکان توسعه صنایع دریایی و شیلات و شغل شریف صیادی در استان بوشهر وجود دارد.

وی تاکید کرد: در دولت سلام به عنوان خدمت گزار مردم اطلاعات کافی از استان بوشهر و از شهرستان‌های مختلف داریم و نه تنها برای کل کشور بلکه برای هر استان و هر شهرستان هم جداگانه برنامه داریم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: ما جمعی از جوانان این کشور سال‌ها است به این موضوع فکر می‌کنیم که مشکل اصلی کشور که حل نمی‌شود ناشی از چیست. موضوعاتی مانند عدم کفایت درآمد برای معیشت، مسئله گرانی و اقتصاد و معیشت مردم مسئله و دغدغه ذهنی نما است.


جلیلی در شبکه استانی اردبیل: استان اردبیل دروازه بزرگ صادرات به کشورهای همسایه خواهد بود

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

سعید جلیلی که در برنامه تبلیغاتی استانی انتخابات در شبکه سبلان اردبیل سخن می‌گفت با بیان اینکه استان اردبیل همواره مهد عشق و ارادت به آستان اهل بیت و به خصوص سالار شهیدان بوده است اظهار کرد: این استان مفاخر بزرگی همچون مقدس اردبیلی، آیت الله مشگینی، موسوی اردبیلی و استاد مؤذن زاده اردبیل را تربیت کرده است که برای همیشه در تاریخ ماندگار کشورمان درخشیده‌اند.

وی جوانان توانمند و انقلابی این استان را مظهر غرور و افتخار ملی دانست و افزود: این جوانان با قابلیت‌های خود همواره در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده‌اند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه خصوصی سازی در کشت و صنعت و مغان در گذشته به خوبی صورت نگرفته است گفت: اینکه ما زمین‌های حاصل خیز و بسیار ارزشمند کشاورزی را بدون آگاهی و برنامه در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم اشتباه است چرا که وجب به وجب این استان مستعد خودکفایی در کشاورزی است.

وی بیان کرد: نگاهی که در خصوصی سازی باید در نظر گرفته شود نگاه توسعه صادرات و ایجاد اشتغال پایدار باشد و دولت باید بعد از واگذاری به بخش خصوصی بر انجام این کار نظارت ویژه داشته باشد.

سعید جلیلی بر توسعه و جهش روستاها در کنار شهرها نیز تاکید کرد و افزود: جهش در روستاها باید با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک آغاز شود و به تدریج به احداث کارخانه‌های بزرگ صنایع تبدیلی برسد.


زاکانی در شبکه استانی ایلام: برنامه ویژه برای محرومیت زدایی در ایلام / مشکلات زیبنده استان نیست

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

علیرضا زاکانی در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان ایلام اظهار کرد: مردم استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی رشادت‌های فراوانی برای دفاع از کشور از خود نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه بارها به عنوان رزمنده در مناطق عملیاتی ایلام طی زمان جنگ حضور داشته است، افزود: مشکلات کنونی استان زیبنده مردم پرافتخار این استان نیست.

زاکانی گفت: مهمان نوازی مردم این استان در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و در زمان اربعین، زبانزد همه مردم ایران است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های مرزی استان ایلام با عراق، افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های مرزی و به خصوص تردد سالانه ۶ میلیون زائر زوار برای توسعه استان تلاش کرد.

زاکانی از برنامه ویژه برای محرومیت زدایی در ایلام خبر داد و گفت: قول می‌دهم دوساله چهره محروم ایلام با استفاده از برنامه‌های مختلف را تغییر خواهم داد.

وی گفت: مشکلات حوزه آبرسانی، پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و راه‌های مواصلاتی استان باید حل شود، همچنین این استان در بحث اشتغال نیازمند توجه است.


همتی در شبکه استانی یزد: اداره استان‌ها باید به مردم واگذار شود

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

عبدالناصر همتی در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان یزد با اشاره به جان باختگان کرونا و عزادار شدن بسیاری از خانواده‌ها اظهار داشت: امیدوارم با موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری بتوانم واکسیناسیون را در اولین فرصت برای گروه‌های مختلف به پایان برسانم.

وی در مورد اینکه چرا وارد صحنه انتخابا شده است، افزود: شرایط اقتصادی کشور ما شرایط مطلوبی نیست و فکر کردم که اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است نتایج بدتری برای کشورمان داشته باشد.

همتی عنوان کرد: اکنون اقشار مختلف مردم در اغلب استان‌ها گرفتار بیکاری و در تنگنای مالی هستند بنابراین تردیدی نیست که در اداره اقتصاد کشور باید بازنگری شود و این مهم برنامه اصلی من در اداره دولت است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: واقعیت این است که سیاست بیش از حد در اقتصاد حاکم شده و مسائل اقتصادی ما به شدت درگیر مسائل سیاسی است و در کشور ما نگرش اقتصادی در بین مسئولان وجود ندارد در حالی که در دنیا سیاست را در خدمت اقتصاد و در خدمت طراحی‌های اقتصادی قرار داده‌اند.


مهرعلیزاده در شبکه استانی چهارمحال و بختیاری: ا رز ۴۲۰۰ تومانی موجب ایجاد رانت در کشور شده است

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

محسن مهر علیزاده در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای جهانبین استان چهارمحال و بختیاری پخش شد، گفت: امروز کشور ایران در موقعیت و مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است.

وی گفت: مسائل معیشتی، فقر، بیکاری، تنگدستی، فاصله بسیار زیاد اجتماعی، افزایش سطح خط فقر و… از مهمترین مشکلات و مسائل کشور به شمار می‌رود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت کشور در خط فقر قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: کشمکش‌های بی حاصل گروه‌ها، افراد، صاحبنظران در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… از دیگر مشکلات و مسائل به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که با نیت خیر خیلی از مسئولان شاهد دست نا پاک، اختلاس، دزدی، فساد، دست درازی به بیت المال، فشار اقتصادی و… هستیم و امید مردم به آینده بسیار کم شده است.

مهرعلیزاده تاکید کرد: برخی اقدامات مسئولانی که نمی‌توان اسم مسئول روی آنها گذاشت موجب شده است که کشوری که می‌توانست به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه تبدیل شود، هم اکنون با مشکلات مختلفی روبرو شده است.


قاضی زاده هاشمی در شبکه استانی کرمان: همه شهرستان‌ها پایتخت می‌شوند / نگاه جدید به حکمرانی کشور

زاکانی:تلاش برای توسعه متوازن خوزستان/جلیلی:اردبیل دروازه صادرات

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در گفتگوی تلویزیونی خطاب به مردم کرمان با اشاره به اینکه ابتدایی‌ترین تاریخ جهان در سرزمین کرمان شکل گرفت و این استان به ویژه منطقه جنوب دارای ۸ هزار سال تمدن است، افزود: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را مطرح کردند، یک مدیر طراز را معرفی کردند که همانا حاج قاسم سلیمانی بود. ایشان یک مدیر جدید تراز اسلامی است و دولت سلام به عنوان یک دولت جوان انقلابی از نوع مدیریتی حاج قاسم استفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: چند سالی است که به کمک جوانان انقلابی بعد از مطرح شدن گام دوم انقلاب، برنامه ریزی هایی کرده‌ایم. مسئله اصلی کشور نوع نگاه و حکمرانی کشور است و این مسئله مطرح است که آیا مسئولان وکلا یا سرپرستان مردم هستند؟ چرا که بعد از انتخابات مسئولان هر تصمیمی که بخواهند فارغ از نیازهای مردم می‌گیرند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این مطلب که ما مدل جدید حکمرانی در کشور را مطرح کرده‌ایم، بیان داشت: سوال این است که شما در استان‌ها مسائل کشور را بهتر درک می‌کنیم یا اشخاصی که در پایتخت نشسته‌اند؟ در طراحی مدل ما همه شهرستان‌ها پایتخت می‌شوند، تفویض اختیار به فرمانداران داده می‌شود و باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین برنامه مسئولان این است که رضایت مردم را جلب کنند، اظهار کرد: در صورت عدم رضایت مردم در دولت سلام، مردم می‌توانند در سایت مشخصی اعتراض خود را مطرح و پس از رسیدگی، مسئول مربوطه تعیین تکلیف می‌شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان این مطلب که در بحث آب که یک مشکل مشترک است، سه برنامه جدی داریم که این مسئله بزرگ را مرتفع کنیم، بیان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها در حوزه گردشگری است از طرف دیگر استان کرمان نیز با توجه به جاذبه‌هایی که دارد در این زمینه می‌تواند پیشرو باشد.


همتی در شبکه خراسان‌جنوبی: ریل اقتصادی کشور باید تغییر کند

عبدالناصر همتی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم خراسان‌جنوبی اظهارکرد: از دیدگاه من مسائل مختلف قومی و فرهنگی نباید مانع استفاده از افراد شایسته در مدیریت استان‌ها شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان‌کرد: وقتی در داخل یک استان افراد نخبه، توانا و مورد اعتماد مردم وجود دارد نباید از خارج از آن منطقه افرادی مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی آن استان را مدیریت کنند.

همتی ادامه‌داد: یکی از برنامه‌های ما این است که در صورت موفقیت در انتخابات هر سه ماه جلسه‌ای با نخبگان، جوانان و تأثیرگذاران در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید ریشه‌ای مشکل بیکاری استان و موانع آن را مورد بررسی قرار دهیم، گفت: متأسفانه ما راهبرد جدی برای توسعه خراسان‌جنوبی و استان‌ها نداریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از متمرکز شدن در شهرهای بزرگ چون تهران گفت: این اتفاقات باعث می‌شود که روستاهای ما کم کم از جمعیت و سکنه خالی شود که این موضوع حاشیه نشینی را افزایش می‌دهد.


رئیسی در شبکه اصفهان؛ استفاده از ظرفیت صنعتی اصفهان در تجارت و صادرات

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شبکه تلویزیونی اصفهان با اشاره به مسئله آب اصفهان و اولویت پرداختن به آن، اظهار داشت: شورای عالی آب در این زمینه باید پاسخ‌گو باشد و صراحتاً نتیجه بررسی خود را با مردم در میان بگذارد.

وی افزود: اصفهان قلب تمدن ایرانی، اسلامی و برخوردار از ظرفیت‌های طبیعی، کشاورزی، صنعتی، تاریخی، خدماتی، گردشگری با نیروی انسانی کارآمد است که باید نسبت به حفظ آثار تاریخی آن حساس بود و برای آن برنامه‌ای مدون قرار داد.

داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: رونق صنعت گردشگری و صنایع‌دستی از دیگر اهداف دولت آینده برای اصفهان خواهد بود که اصفهان در هنر جایگاه والایی دارد و باید اقدامات مربوطه در این زمینه دنباله‌دار و زنجیره صنایع دستی استان تکمیل شود.

وی با اشاره به سایر ظرفیت‌های استان و صنعت نساجی گفت: باید صنایع کوچک و بزرگ مورد حمایت قرار گیرند که در این صورت صنعت نساجی اصفهان قابلیت تبدیل به قطب نساجی کشور را دارد؛ البته ظرفیت‌های بلااستفاده دیگری نیز وجود دارد که باید در راستای رونق تولید از آنها بهره‌مند شد، زیرا بیکاری در این استان پذیرفتنی نیست.


 برای پیگیری آخرین اخبار انتخاباتی و مشروح اظهارات داوطلبان صفحه انتخابات مهر را دنبال کنید.



Source link