کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم آباد گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دوره سوم شورای شهر وارد عرصه انتخابات شده است. به گزارش پایگاه خبری قلم لر، احمد علی دلفان در نشست خبری با خبرنگاران خرم‌آباد اظهار داشت: هدف من برای کاندید شدن در شورا بحث مالی و رسیدن به پست و جایگاه […]

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم آباد گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دوره سوم شورای شهر وارد عرصه انتخابات شده است.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، احمد علی دلفان در نشست خبری با خبرنگاران خرم‌آباد اظهار داشت: هدف من برای کاندید شدن در شورا بحث مالی و رسیدن به پست و جایگاه نیست بلکه هدف اصلی من از کاندید شدن برای شورای شهر، تغییر و تحول در شهر خرم‌آباد است.
وی با اشار به اینکه در دوره سوم شورای شهر خرم‌آباد، توانستم عضو شورا شوم افزود: من پست‌های بالاتری هم نسبت به شورای شهر داشته‌ام و حالا میخواهم بخاطر رضای خدا و با تجربه‌ای که دارم برای پیشرفت شهرم اقدام کنم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم‌آباد، عنوان کرد: با اطلاعات به روز و برنامه‌های مختلفی که دارم میتوانم کمک حال شهرم باشم و آمده‌ام که برنامه‌هایی را که در زمان دوره سوم شورای شهر خرم‌آباد انجام نشد و نیمه تمام ماند را به نتیجه برسانم.
دلفان افزود: یکی از این برنامه‌ها تعریض خیابان انقلاب و خیابان حافظ است که برای همه یک آرزو شده است.
وی با بیان اینکه بودجه شهرداری در حال حاضر ۳۴۰ میلیارد تومان است، گفت: این مبلغ از طریق دریافت عوارض و جرائم تامین میشود که سالانه تنها ۲۰ درصد آن محقق می‌شود.
دلفان خاطرنشان کرد: با افزایش چند برابر بودجه میتوان بر مشکلات پیروز شد.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: دریاچه کیو در گذشته در بیشتر فصل ها آب نداشت که در دوران خدمت بنده یکسری فعالیت صورت گرفت که نتیجه آن این شد که کل فصول سال دریاچه کیو آب دارد.

همچنین ببینید :
توقیف محموله ۲۵ تنی شکر قاچاق در لرستان

دلفان درخصوص صنوف آلاینده شهر خرم‌آباد، گفت: در کرگانه یک سری صنوف آلاینده وجود دارد که جایگاه آنها خارج از شهر است و باید به آن‌ها رسیدگی شود.

 

 

پست و مقام پست و مقام پست و مقام