به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر اظهار کرد: نصرت الهی، قدرت در صحنه بودن مردم و اتکای به ولایت و رهبری منشأ اقتدار انقلاب اسلامی بوده و دشمنان از همین […]



به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر اظهار کرد: نصرت الهی، قدرت در صحنه بودن مردم و اتکای به ولایت و رهبری منشأ اقتدار انقلاب اسلامی بوده و دشمنان از همین می‌ترسند.

وی به قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: در تاریخ ایران هیچگاه حضور مردم ملاک و معیار نبوده و مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور بی تأثیر بودند و حتی از ظرفیت و نظر جوانان، فرهیختگان و نخبگان استفاده نشده و بدون مشورت مردم حاکمان و صاحبان زور، نسل به نسل قدرت را در دست گرفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در زمان رژیم ستمشاهی کشور با دخالت مستقیم بیگانه و نه تنها تحقیر ملت بلکه تحقیر شاه، اداره شده و مردم هیچ گونه نقش و دخالتی در سرنوشت خود نداشتند.

سردار کشکولی افزود: بیداری، بصیرت و روشنگری مردم با هدایت امام راحل و علما موجب شکل گرفتن مبارزات شد و امام پس از پیروزی انقلاب خواستار مشارکت همه جانبه مردم حتی در انتخاب حکومت جمهوری اسلامی شد.

وی یادآور شد: سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی با حضور مردم در صحنه با دست خالی و رهبری امام معجزه بود و شاه به عنوان ابر قدرت از ایران گریخت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: همواره در تمام صحنه‌ها مؤثرترین مؤلفه حضور حداکثری مردم بوده که توانسته فتنه‌ها را در کمترین زمان ممکن سرکوب کند و امروز که ایران
اسلامی در اوج قدرت در منطقه و جهان قرار گرفته باز مردم باید در راستای حفظ این دستاورد مهم که به آسانی به دست نیامده در صحنه انتخابات با مشارکت حداکثری اقتدار خود را مجدد به رخ دشمنان بکشند.

سردار کشکولی، مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: مردم باید به دور از احساسات و با تحقیق و بررسی عملکرد نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنند که در غیر این صورت دود آن باز به چشم خود مردم خواهد رفت؛ راه برون رفت از مشکلات فعلی در راستای ایجاد تغییر و تحول حضور پررنگ و پرشور در انتخابات است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف دینی، ملی و شرعی است، افزود: شورای نگهبان به طور قطع افراد صالح را تأیید کرده و اما انتخاب فرد اصلح وظیفه مردم با حضور در صحنه است و کسانی که در این فضای غبار آلود دچار تردید در انتخاب اصلح هستند باید با پرس و جو به این تکلیف جامه عمل بپوشانند که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مؤلفه‌های فرد اصلح اشاره کرد و یادآور شد: هر چه زاویه با ولایت کمتر باشد فرد اصلح‌تر است چرا که اتصال به ولایت بر اساس تجربیات گذشته نصرت خداوند را به دنبال دارد.

سردار کشکولی افزود: باید کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که از جنس مردم، مردمدار، از قشر مستضعف به دور از اشرافی گری، کارآمد و خدمتگزار مردم باشد که برای این انتخاب باید دقیق، بررسی و مطالعه لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود حکومتی روی کار آوردند که از نظر کارشناسی مستقل‌ترین، مردمی‌ترین و آزادترین حکومت است؛ ایران را بهترین کشور از نظر آزادی بیان دانست و افزود: امروز هرکسی در هر مقام و لباسی حرف خود را حتی علیه ساختارهای نظام بیان می‌کند در حالی که در هیچ حکومتی کسی جرأت اعتراض و انتقاد ندارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: بنابر این در روز ۲۸ خرداد ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی در پاسخ به هجمه دشمنان مبنی بر تلاش برای مشارکت حداقلی، حماسه‌ای ماندگار و بی نظیر خلق خواهند کرد.



Source link