رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: انتخابات پیش‌رو را تقابل یک جریان فسادخیز در مقابل یک رویکرد فساد ستیز و عدالت خواه خواند و افزود: مردم باید ببینند کدام رویکرد و جریان می‌تواند در جامعه تغییر ایجاد کند


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، افشین بازگیر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از یک سال و نیم گذشته در استان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی این مدت بالغ بر ۹ هزار نفر در سامانه شورای اعتلاف لرستان در ۳۷ کارگروه و کمیته ثبت‌نام کردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نخستین ستاد رسمی لرستان

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه این مجموعه تنها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تشکیل نشده و کار اصلی شورا بعد از انتخابات شروع می‌شود، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نخستین ستاد رسمی شکل گرفته در استان بوده است.

بازگیر بیان داشت: کشور ما در آستانه یک تصمیم بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار دارد که رای هر نفر می‌تواند تاثیر به‌سزایی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشد.

وی با اشاره به تهدیدهای داخلی و خارجی علیه ملت ایران، تصریح کرد: تهدیدهای داخلی مشکلات معیشتی هستند که همه ما آنها را لمس می‌کنیم و برای عبور از این مشکلات باید به دنبال انتخاب اصلح باشیم تا از این وضعیت رهایی پیدا کنیم.

تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تاکید کرد: برای داشتن دولتی قوی، پشتوانه مردمی باید داشته باشیم، حضور حداکثری مردم می‌تواند انتخابی پر شور را رقم بزند، ضمن اینکه برای خنثی کردن توطئه دشمنان نادان داخلی حضور و مشارکت حداکثری مردم می‌تواند سبب مایوس کردن آنها شود.

بازگیر خاطرنشان کرد: در بحث انتخاب اصلح همیشه نیازمند شاخص‌هایی هستیم که آیت‌الله رییسی در روز ثبت‌نام اعلام کرد که رقیب من کسی جز فساد، بی‌عدالتی و ناکارآمدی نیست، عملکرد آیت‌الله رئیسی همچنین در قوه قضاییه ثابت کرد برای مبارزه با فساد و بی‌عدالتی هیچ خط قرمزی وجود ندارد، ما نیز برای بازگرداندن امید به مردم باید از این گفتمان دفاع کنیم.

تقابل جریان فسادخیز در مقابل یک رویکرد فسادستیز 

وی انتخابات پیش‌رو را تقابل یک جریان فسادخیز در مقابل یک رویکرد فساد ستیز و عدالت خواه خواند و افزود: مردم باید ببینند کدام رویکرد و جریان می‌تواند در جامعه تغییر ایجاد کند، آیت الله رئیسی در تمام مقاطعی که فعالیت داشته و در تمامی صحنه‌ها با مدیریت جهادی و انقلابی عمل کرده است، این در حالی است که مردم طعم مدیریت جهادی و انقلابی را در دولت‌ها خیلی کم چشیدند، از این رو در شرایط امروز ما نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم تا تغییرات مد نظر مردم انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در خصوص تعدد ستادها و برخی ناهماهنگی‌های بین آنها، گفت: تعدد ستادها می‌تواند نقاط ضعفی داشته باشد، اما نقاط قوت بسیار زیادی نیز می‌تواند داشته باشد،  بنا نیست ستادها هم‌پوشانی کنند، بلکه  به دنبال افرادی می‌روند که در سایر ستادها ساماندهی نشده و می‌تواند به فعالیت بیشتر در راستای بحث تبلیغات انتخاباتی کمک کند.

بازگیر با اشاره به فعالیت ۲۸ ستاد در استان، افزود: جلسات متعددی بین ستادها برای تجمیع کردن فعالیت‌ها  و برنامه‌های مشترک صورت گرفته است، ضمن اینکه به دنبال این هستیم که ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: انسجام و وحدت رویه‌ای در شهرستان‌ها وجود دارد که طبق شرایط  کلی ابلاغی از طرف ستاد شورای مرکزی فعالیت‌ها در حال انجام است و از لحاظ برنامه‌های تبلیعاتی۵۰ درصد از کارهایی که باید تا پایان انتخابات انجام می‌گرفت، تا امروز انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان بیان داشت: ضعفی که در بحث  نیروهای انقلابی وجود داشته این است که اکثر تشکلات انقلابی در قالب حزب خود را معرفی می‌کنند اما شورای ائتلاف یک جبهه است، تعداد زیادی از افراد  انقلابی در این شورا عضو هستند  و در همه زمینه‌ها حتی در آینده فعالیت دارند و محور فعالیت‌های انقلابی در سطح کشور خواهند شد.

بازگیر بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید و بیان کرد: مشارکت حداکثری همواره به عنوان مهمترین پشتوانه نظام اسلامی بوده  و شورای ائتلاف نیز با تلاش در راستای انتخاب اصلح با ساماندهی افراد در جهت تحقق این مهم گام‌های برداشته است.

تهیه لیست ۲۰ نفره برای انتخابات شورای شهر

وی در خصوص برنامه انتخابات شورای شهر بیان کرد: شورای ائتلاف یک مسیر را ریل گذاری کرده است و هرجا ضرورت بداند با ایجاد همدلی در بین مردم قطعا لیست خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان ادامه داد: ما به یک لیست ۲۰ نفره رسیده‌ایم  و در حال بررسی‌های بیشتر در خصوص معرفی افراد هستیم و با توجه به این‌که شورای ائتلاف جریان و جبهه انقلابی است، می‌خواهیم طوری اقدام شود که سبب ضربه زدن به این تشکیلات نشود.

انتهای پیام/




Source link