خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این روزها به کلیدواژه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تبدیل‌شده است، مسئولان شهرستان دورود از تدارک زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه می‌گویند و مردم نیز خود را آماده حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند. رأی ندادن، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند یک شهروند دورودی […]


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این روزها به کلیدواژه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تبدیل‌شده است، مسئولان شهرستان دورود از تدارک زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه می‌گویند و مردم نیز خود را آماده حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند.

رأی ندادن، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند

یک شهروند دورودی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وظیفه هر فرد مسلمان است که رأی بدهد اظهار داشت: ما اگر رأی ندهیم مشکلات بیشتر می‌شود.

حل مشکلات با انتخاب اصلح/ ۳۵۰۰ رای اولی پای صندوق می‌روند

وی عنوان کرد: هدف ما این است که پای صندوق رأی برویم و نمایندگان خوب و اصلحی را انتخاب کنیم که به درد آینده شهر و کشور بخورند.

یکی دیگر از شهروندان دورودی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: اینکه من بگویم رأی نمی‌دهم، هیچ چیزی حل نمی‌شود.

نباید مطالبه گری را فراموش کنیم

وی با بیان اینکه در انتخابات شورای شهر نیز باید به کسی رأی بدهیم که برای این شهر کار کند نه برای یک نفر و دو نفر افزود: مردم در انتخابات شوراها باید فرد اصلحی را انتخاب کنند نه اینکه بر اساس طایفه بازی رأی بدهند.

حل مشکلات با انتخاب اصلح/ ۳۵۰۰ رای اولی پای صندوق می‌روند

این شهروند دورودی با تاکید بر اینکه ما که نباید به خاطر طایفه گرایی شهر خود را خراب کنیم گفت: البته نباید به فردی که رأی می‌دهیم انتظار معجزه داشته باشیم، همه باید کمک کنیم که شهر، استان و کشور توسعه و ارتقا پیدا کند.

وی گفت: همچنین در کنار این امر موضوع مطالبه گری را نیز نباید فراموش کنیم و حق و حقوق خود را بدانیم.

پیش‌بینی ۱۵۸ شعبه اخذ رأی در دورود

خدانظر دریکوند فرماندار دورود نیز در این رابطه به مهر گفت: هماهنگی خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی وجود دارد و با برگزاری جلسات فضا کاملاً آماده است.

حل مشکلات با انتخاب اصلح/ ۳۵۰۰ رای اولی پای صندوق می‌روند

وی گفت: در این دوره از انتخابات حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از مجریان برگزاری شامل اعضای صندوق رأی گیری، ناظرین شورای نگهبان، بازرسین وزارت کشور و نیروهای انتظامی مسئولیت اخذ رأی را بر عهده دارند.

وی افزود: در شهرستان دورود ۱۵۸ شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۶ صندوق ثابت و ۴۲ صندوق سیار هستند.

۱۳۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار دورود در خصوص آمار رأی دهندگان این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان دورود ۱۳۸ هزار و ۷۷۵ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۷۰ هزار و ۴۸۸ نفر مرد و ۶۸ هزار و ۲۶۷ نفر زن هستند.

حل مشکلات با انتخاب اصلح/ ۳۵۰۰ رای اولی پای صندوق می‌روند

دریکوند افزود: تعداد رأی اولی‌های دورود ۳ هزار و ۵۹۱ نفر هستند.

وی تصریح کرد: تعداد تأیید صلاحیت شدگان شورای اسلامی شهر دورود ۱۱۵ نفر، شهر چالانچولان ۱۰ نفر و شوراهای اسلامی روستا ۵۶۳ نفر هستند.

فرماندار دورود در خصوص رعایت بهداشت در مورد بیماری کرونا بیان داشت: در هر حوزه رأی گیری یک ناظر بهداشت وجود دارد و تمهیدات بهداشتی مانند ماسک و الکل در نظر گرفته شده است و از این نظر نگرانی وجود ندارد.



Source link