حضور حداکثری اولویت انتخابات ریاست جمهوری/ملاک انتخاب برنامه‌های دروغین نباشد


به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا روز دوشنبه در مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در پل‌دختر اظهار کرد: حضورحداکثری با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، ولی فقیه و ولی امر مسلمین در اولویت انتخابات ۲۸ خرداد و درپیشگاه خداوند ارزشمنداست و ثواب دارد.

وی افزود: نارضایتی‌ها ، نگرانی‌ها، دلسردی و دلزدگی مردم قابل قبول است،اما راه حل دارد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌تفاوتی و عدم شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد راه حل تغییر نیست وبرای ایجاد تحول و رفع مشکلات دخالت در سرنوشت کشور، حضورحداکثری وانتخاب فرد اصلح است.

وی افزود: مردم برای رهایی از وضعیت موجود در راستای تغییر و تحول ۲راه بیشتر ندارند، یکی انقلاب و دیگری اصلاحات ،  انقلاب که بر اساس نظرکارشناسان علمی به معنای زیر و رو شدن و تغییر ایدئولوژی است ومقدور نمی‌باشد، زیرا مقاومت می‌خواهد ، زمان‌بر است و ویرانی به دنبال دارد،بنابراین تغییر و تحول راه دوم و اصلاحات را می‌طلبد.

متقی نیا یادآور شد: همه در یک قطار یا کشتی نشستیم که همه را با هر اندیشه و تفکری به یک مقصد می‌رساند واگر چنانچه سوراخ شود همه غرق می‌شوند، بنابراین باید در انتخابات به دور از احساسات و با تکیه بر اندیشه و تفکر در عملکرد نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دوره به شورای نگهبان فرمودند بین خود و خدای خود بر اساس وظیفه قانونی بنابر شاخص‌ها و به دور از مصلحت سنجی عمل کنند و در این راستا هفت کاندیدای ریاست جمهوری را تایید صلاحیت کرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد نگاه به کارنامه عملی هر کدام از نامزدها و برنامه‌های واقع بینانه آنها را ۲ ملاک مهم برای رسیدن به نتیجه درانتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد و گفت: ممکن است برنامه‌های برخی نامزدها بر پایه دروغ و واقعی نباشد، بنابراین باید دید برنامه‌های آنها تاچه حد برای رفع مشکلات مردم قابل اجرا است.

وی افزود: با نگاه به کارنامه ۲یا سه سال گذشته هر کدام از نامزدهامی‌توان فهمید که چه کسی به شعارهای خود عمل کرده و وی را انتخاب کرد.

 متقی نیا یادآور شد: طی سه دوره ۸ ساله به مدت ۲۴ سال گذشته تنها چیزی که رئیس جمهور را در جذب بیشترین آرا موفق کرده بازی با الفاظ و موج‌سواری بوده ، بنابراین بیایید با هدف ایجاد تحول برای نخستین بار به دور از احساسات و از روی واقعیات و بر اساس ، عملکرد وکارنامه رای بدهیم.

وی از مردم خواست با دقت مناظرات را دنبال کنند و برنامه‌های هر کدام از نامزدها را بدون هیچ گونه پیش‌داوری قبلی مد نظر داشته و انتخاب کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: براساس فرمایشات ولی‌فقیه همه وظیفه دارند در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی شرکت کنند و روشن‌گری در این رابطه وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام /




Source link