به گزارش خبرگزاری مهر، خدانظر دریکوند در سخنانی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی وجود دارد و با برگزاری جلسات فضا کاملاً آماده است، گفت: در این دوره از انتخابات حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از مجریان برگزاری شامل اعضای صندوق رأی گیری، ناظرین شورای نگهبان، بازرسین وزارت کشور و […]



به گزارش خبرگزاری مهر، خدانظر دریکوند در سخنانی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی وجود دارد و با برگزاری جلسات فضا کاملاً آماده است، گفت: در این دوره از انتخابات حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از مجریان برگزاری شامل اعضای صندوق رأی گیری، ناظرین شورای نگهبان، بازرسین وزارت کشور و نیروهای انتظامی مسئولیت اخذ رأی را بر عهده دارند.

وی افزود: در شهرستان دورود ۱۵۸ شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۶ صندوق ثابت و ۴۲ صندوق سیار هستند.

فرماندار دورود در خصوص آمار رأی دهندگان این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان دورود ۱۳۸ هزار و ۷۷۵ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۷۰ هزار و ۴۸۸ نفر مرد و ۶۸ هزار و ۲۶۷ نفر زن هستند.

دریکوند افزود: تعداد رأی اولی‌های دورود ۳ هزار و ۵۹۱ نفر هستند.

وی تصریح کرد: تعداد تأیید صلاحیت شدگان شورای اسلامی شهر دورود ۱۱۵ نفر، شهر چالانچولان ۱۰ نفر و شوراهای اسلامی روستا ۵۶۳ نفر هستند.

فرماندار دورود در خصوص رعایت بهداشت در مورد بیماری کرونا بیان داشت: در هر حوزه رأی گیری یک ناظر بهداشت وجود دارد و تمهیدات بهداشتی مانند ماسک و الکل در نظر گرفته شده است و از این نظر نگرانی وجود ندارد.



Source link