مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: تلاش باید به گونه‌ای باشد که با انتخاب درست کار را پیش ببریم. وی بیان داشت: هر چه یک رئیس جمهور با پشتوانه و رأی بالاتری باشد، قدرت چانه زنی و اجرا را بیشتر پیدا […]



مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: تلاش باید به گونه‌ای باشد که با انتخاب درست کار را پیش ببریم.

وی بیان داشت: هر چه یک رئیس جمهور با پشتوانه و رأی بالاتری باشد، قدرت چانه زنی و اجرا را بیشتر پیدا می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم که مردم با انتخاباتی پرشور، انتخابی آگاهانه، بررسی برنامه‌های کاندیداها و مناظره‌های آنها رأی بدهند.

ویسکرمی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ما گمان نکنیم که راه مقابله با مشکلات، قهر کردن با انتخابات است ادامه داد: انتخابات برگزار می‌شود، یک سری هم شرکت می‌کنند و یک سری هم انتخاب می‌شوند.

وی گفت: ما حق خود را در این انتخاب باید به رسمیت بشناسیم و تکلیف داریم که این حق را درست اعمال کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات همان قدر که حقی است که قانون اساسی و انقلاب اسلامی برای مردم ایجاد کرده، تکلیف هم هست.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه بعضی از مشکلات امروز ما به دلیل انتخاب‌های غلط گذشته است بیان داشت: ما باید انتخاب‌های خود را بهتر و دقیق‌تر کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراها، دو انتخابات مهم در کشور محسوب می‌شوند گفت: رئیس جمهور به هر حال شخص دوم مملکت است و بیشترین اختیارات را در حوزه اجرا بر عهده دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعاً یک رئیس جمهور توانا خیلی از مشکلات را می‌تواند حل کند.

ویسکرمی با بیان اینکه خیلی از کارها که ما فکر می‌کنیم نمی‌شود، تنها مقداری دلسوزی، همت، پیگیری و جدیت می‌خواهد تصریح کرد: امیدواریم با حضور و مشارکت بالای مردم انتخابات خوب و پرشکوهی داشته باشیم.



Source link