امام جمعه پل‌دختر گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری محرومیت ملت ایران در مناطق مختلف کشور را به قربان‌گاه سیاست نبرند.


به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این شهراظهار کرد:نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری متوجه باشند که قدرت خرید برخی خانواده‌ها در سراسر ایران به زیر صفر رسیده و سفره آنها کوچک و کوچک‌تر شده و آنها باید توان رسیدگی به وضع موجود را داشته و با جنگ آرا با معیشت مردم بازی سیاسی نکنند.

 وی افزود: مردم با گذشت ۴۰ سال نظام شکوه‌مند اسلامی تا به امروز صحنه را ترک نکردند و همیشه حضور داشتند و هیچ کجای دنیا چنین مردمی سراغ نداریم و به نمایندگی از مردم اعلام می‌کنیم که سر قولمان استوار هستیم.

 موسوی یادآورشد: مردم در ۲۸ خرداد با رای خود چنان تودهنی به دشمن می‌زنند که دندانهایش گلوی کثیفش را خفه می‌کند.

 امام جمعه پل‌دختر با گرامی‌داشت سال‌گرد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره)یک حقیقت همیشه زنده است و امام الگوی است که از همه انقلابی‌تر وعاقل‌تر بود، سنجیده حرف می‌زد و عمل می‌کرد.

 وی راه امام (ره) را مشعلی برای همه دانست و افزود: راه امام را با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم و با اطاعت از ولی فقیه و رهبر آزادگان جهان در این روز با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان می‌کنیم.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم می‌خواهند در نظام سیاسی و اجرایی کشور تغییر و تحول به ویژه در حوزه‌های اقتصاد و معیشت اتفاق بیفتد.

 وی افزود: انتخابات به عنوان سرنوشت کشور در راستای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در داخل کشور با ارزش و حائز اهمیت است، اما در خارج کشور نیز چشم طمع به نتیجه انتخابات دوختند و ترس دشمن از این است که با انتخاب دولتی انقلابی ،حزب اللهی، صاحب فکر و جوان بتواند مشکل معیشت را برطرف کنند.

موسوی یادآور شد: مردم آگاهانه در ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و نامزدهای انتخاباتی بدانند مردم موشکافانه صحبت‌های آنان را با دقت می‌سنجند.

 وی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و عده‌هایی که به مردم می‌دهند با هدف پر کردن سبد رای نباشد و بنا به تأکید مقام معظم رهبری و عده‌ای که به مردم می‌دهند قابل اجرا باشد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مردم ایران نجیب‌ترین ،آگاه‌ترین و بهترین مردم دنیا هستند و باید با آنها با صداقت حرف زد و نامزدها باید به گفتار خود عمل کنند.

 وی افزود: کسانی که در فضای رها شده مجازی با احساسات پاک جوانان بازی می‌کنند و با گفتار و رفتار خود، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، فردای قیامت باید پاسخ‌گو باشند.

 موسوی به انتخابات شوراها اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات شوراهای شهر و روستا به ویژه در پل‌دختر بسیار حائز اهمیت است و مردم باید در انتخاب شورا دقت لازم را داشته و کسانی را انتخاب کنند که جناحی و گروهی عمل نکنند و با هدف خدمت به عموم مردم پای در این عرصه نهادند.

 وی خطاب به منتخبان شوراها در آینده افزود: قابل توجه شوراهای شهر آینده، که تریبون نمازجمعه متعلق به مردم و صدای آنان است و اگر خوب کار کنند از این تریبون مورد تجلیل قرار خواهند گرفت اما در این غیر این صورت کوتاهی آنان از همین تریبون به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

امام جمعه پل‌دختر به بی توجهی مردم نسبت به مصرف آب هشدار داد و خواستار صرفه‌جویی در مصرف این مایه حیاتی شد.

 انتهای پیام/




Source link