به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف هزار و ۸۴۵ قلم لوازم خانگی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق مأموران انتظامی کوهدشت حین کنترل خودروهای عبوری […]



به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف هزار و ۸۴۵ قلم لوازم خانگی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق مأموران انتظامی کوهدشت حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور هزار و ۸۴۵ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل انواع ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، آبمیوه گیری و مایکروفر کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با هشدار به قاچاقچیان کالا که تخلف آنها از چتر امنیتی پلیس مخفی نخواهد ماند، گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی برخورد قانونی خواهد کرد.



Source link