فرمانده انتظامی لرستان در دیدار با خانواده شهید سیدنورخدا موسوی گفت: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی ثمره جانفشانی، ایثارگری و پایمردی شهدای والامقام است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی به همراه جمعی ازمسئولان انتظامی استان در دیدار با خانواده معظم شهید سیدنورخدا موسوی اظهار داشت: امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم و مورد غبطه ابرقدرت‌های جهانی بوده ثمره جانفشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش نشدنی و ماندگار در اذهان ملّت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، افزود: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویات و اخلاقیات از آرمان های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن تقدیر از صبوری و استقامت همسر و خانواده فداکار شهید سیدنورخدا موسوی، خانواده‌های معظم شهدا را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دین داری برشمرد و گفت: تکریم و خدمت به خانواده های شهدا که بی منت و مخلصانه عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه کردند افتخاری مقدس و ارزشمند است.

انتهای پیام/




Source link