سجاد سبزی پور هدف از کاندیدا شدن خود را خدمت به آحاد مردم عنوان و خاطرنشان کرد: کارمند بانک شهر هستم و در زمینه شغلی همواره تلاش کردم به شخص و وقت مشتری احترام گذاشته‌ام.

داوطلب شورای شهر خرم‌آباد نخستین هدف از ثبت‌نام خود برای حضور در این پارلمان را نوآوری در خدمت برشمرد و افزود: نوآوری یعنی ایجاد نگرش نو در مدیریت شهری، اینکه همه مردم خود را نسبت به شهر مسوول بدانند و محیط شهری را در اولویت قرار دهند.

پارلمان

وی بیان داشت: ایجاد حسن اعتماد نسبت به شورا و شهرداری از دیگر اهداف حضورم در شورای شهر است، اینکه مردم شورا را امین و حلال مشکلات خود بدانند، ضمن اینکه تلاش خواهم کرد تصمیم‌ها در این پارلمان به نفع مردم باشد.

سبزی‌پور، سومین هدف خود از کاندیدا شدن را برنامه‌ریزی در جهت آموزش به مردم خواند و افزود: شهر بر خانه مقدم است و نفع عمومی بر نفع شخصی اولویت دارد، با شهر زیبا و توسعه‌یافته ارزش اماک مردم نیز بالا می‌رود و توسعه اقتصادی منجر به بهبود شاخص‌های رفاه شهروندان می‌شود.

کاندیدای ششمین دوره شوراهای شهر خرم‌آباد از تاسیس دو کمیته انتصابات و بهداشت و سلامت در شهرداری در صورت منتخب شدن عنوان و بیان کرد: در کمیته انتصابات بر اساس تخصص‌گرایی و نخبه‌گرایی افراد در پست‌های مدیریتی فعالیت خواهند داشت، ضمن اینکه شایسته‌سالاری بر سیاسی‌کاری ارج‌ خواهد بود.

وی ادامه داد: در زمینه بهداشت نیز اکیپی تشکیل خواهد شد تا بر وضعیت بهداشتی و سلامت عموم نظارت داشته باشند، ضمن اینکه احداث پارک‌های ساحلی در دو طرف رودخانه خرم‌آباد از جمله راهکارهای ارتقای وضعیت سلامت روان جامعه است.

سبزی‌پور با بیان اینکه معتقد به ارائه عملکرد به صورت فصلی هستم، افزود: نیازسنجی مناطق از دیگر اهداف حضور در پارلمان شهری است، به‌گونه‌ای که نیازسنجی‌ها به ویژه در مناطق محروم شناسایی و سپس احصا شود تا در جهت برقرار عدالت اجتماعی بتوان گام موثری برداشت.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

داوطلب حضور در شورای شهر خرم‌آباد با تاکید بر نظارت بر بودجه شهرداری، گفت: شورا ارتباطی بین مردم و مسوولان است و باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

وی مهمترین ضعف پارلمان شورا را سیاسی‌کاری و عدم نظارت برشمرد و افزود: بایستی تلاش کرد در سایه تعامل با دیگر نمایندگان مردم برنامه‌های توسعه‌ای را برای شهر اجرایی و عملیاتی کرد.