به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سپهوند امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دوشنبه ۱۷ خرداد ماه آغاز تبلیغات برای ثبت نام دانشجویان در طرح ازدواج دانشجویی استان لرستان است. وی با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری در راستای هدف ازدواج آسان، اقدام به برگزاری طرح ازدواج دانشجویی کرده است، گفت: […]


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سپهوند امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دوشنبه ۱۷ خرداد ماه آغاز تبلیغات برای ثبت نام دانشجویان در طرح ازدواج دانشجویی استان لرستان است.

اجرای طرح ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت» در لرستان

وی با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری در راستای هدف ازدواج آسان، اقدام به برگزاری طرح ازدواج دانشجویی کرده است، گفت: ما در نظر داریم امسال در قالب طرح «همسفر تا بهشت» برنامه‌های ازدواج دانشجویی را برگزار کنیم.

رابط استانی ازدواج دانشجویی با بیان اینکه طرح «همسفر تا بهشت» شامل برنامه‌هایی همچون سفر به مشهد مقدس، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقات متنوع است، گفت: این سفر زیارتی به حرم امام رضا (ع) در بازه‌های زمانی مختلف از اول تابستان تا پایان سال و کاملاً به صورت رایگان بوده و در هتل «فدک الزهرا» به مدت دو شب و سه روز اقامت دانشجویان انجام می‌شود و همچنین دوره‌های بسیار متنوع و مفیدی در این سفر برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

سپهوند در ادامه با بیان اینکه برای ثبت نام در این طرح باید حتماً یکی از زوجین دانشجو باشد، گفت: بازه زمانی عقد نامه برای ثبت نام کنندگان باید بین ۱۳۹۸.۰۱.۰۱ تا ۱۴۰۰.۰۶.۰۱ باشد.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام دانشجویان باید از سایت Ezdevaj.nahad.ir اقدام کنند، گفت: با توجه به توافقی که با سازمان ثبت احوال رسیده‌ایم تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت به صورت مجازی بوده و برخلاف سال‌های گذشته، نیازی به حضور دانشجویان در دفاتر نهاد رهبری نیست.

مسئول هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با بیان اینکه سفر به مشهد مقدس با توجه به شرایط موجود کرونا به صورت گروهی برگزار نمی‌شود، گفت: دانشجویان بعد از ثبت نام، احراز هویت و گذراندن دوره مجازی می‌توانند از بازه زمانی اول تابستان تا پایان سال به صورت زوجی و انتخاب تاریخ سفر به زیارت امام رضا (ع) بروند.



Source link