رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: انتخابات با حضور و مشارکت مردم رونق می‌گیرد و هر چقدر که حضور بیشتر باشد قطعا در کمک به برون رفت از مشکلات کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،، افشین بازگیر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها به رویکرد جریان انقلابی در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، در انتخابات پیش رو در وهله اول بدنبال افزایش مشارکت باشیم و لذا همه در این راستا وظیفه داریم زمینه انتخاباتی پر شور و با مشارکت بالا را فراهم آوریم.

وی افزود: در کنار افزایش مشارکت در انتخابات، رویکرد دیگری که از سوی جریان انقلابی مورد توجه قرار دارد؛ انتخاب فرد و افراد اصلح و شایسته برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه جریان انقلابی در حال حاضر به این نتیجه رسیده است که آیت‌الله رئیسی به عنوان کاندیدای مورد حمایت این جریان باشد، عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور، برای برون رفت از مشکلات موجود و اصلاح امور نیازمند یک رئیس جمهور مقتدر و با برنامه و ضد فساد هستیم که این ویژگی‌ها در آیت‌الله رئیسی وجود دارد.

وی در ادامه بار دیگر به بحث مشارکت مردم در انتخابات اشاره و بیان کرد: مهمترین موضوعی که در انتخابات حائز اهمیت است این بوده که انتخابات با حضور و مشارکت مردم رونق می‌گیرد و هر چقدر که حضور بیشتر باشد قطعا در کمک به برون رفت از مشکلات کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.

بازگیر یادآور شد: بسیاری از مشکلات فعلی کشور که معیشت مردم را نیز تحت تاثیر قرار داده است ناشی از سؤمدیریت‌ها و تصمیمات نادرست داخلی است و امید داریم که با انتخابی صحیح و مناسب شاهد بهبود وضعیت کشور و کسب رضایت خاطر مردم باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در دوره ریاست بر قوه قضائیه به خوبی نشان داده است در مبارزه با فساد فقط بدنبال احقاق منافع مردم است و قطعا در صورت انتخاب از سوی مردم نیز برای رفع مشکلات موجود و جلوگیری از پایمال شدن حق مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد. 

انتهای پیام/




Source link