به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویسکرمی در مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان «لیله القدر» تعبیر کرده‌اند، این پر معنا، مفهوم و محتوا است، توجه به انتخابات به عنوان «لیله القدر» به معنای اثرگذاری و سرنوشت ساز بودن انتخابات در آینده نظام […]



به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویسکرمی در مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان «لیله القدر» تعبیر کرده‌اند، این پر معنا، مفهوم و محتوا است، توجه به انتخابات به عنوان «لیله القدر» به معنای اثرگذاری و سرنوشت ساز بودن انتخابات در آینده نظام اسلامی، ایران و انقلاب و همه دل بستگان به انقلاب و نظام اسلامی در سراسر دنیا است.

ضرورت حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات

وی عنوان کرد: توجه به انتخابات به عنوان «لیله القدر» به معنای این است که قدم برداشتن و نفس کشیدن و کار کردن در انتخابات و انقلاب اسلامی عبادت است، هر قدم و قلمی که ما در این راه برداریم به معنای عبادت و دارای حسنه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در لرستان بیان داشت: ضرورت اول در این انتخابات حضور حداکثری و مشارکت مردم است، حضور حداکثری مردم اقتدار بین المللی ما را در سطح جهان رقم خواهد زد، اگر می‌خواهیم دولتی در عرصه بین المللی با پشتوانه قوی داشته و دولتی پر امید، پرانرژی و پرانگیزه در عرصه داخلی برای خدمت به مردم و محرومین داشته باشیم باید در راستای حضور حداکثری و مشارکت مردم تلاش کنیم.

حضور حداکثری بدون انتخاب اصلح یک فعالیت ناتمام است

ویسکرمی تصریح کرد: نکته دیگر انتخاب فرد اصلح است، حضور حداکثری بدون انتخاب اصلح یک فعالیت و عملکرد ناقص و ناتمام خواهد بود، ما باید با حضور حداکثری پای صندوق رأی بیاییم و فرد اصلح را انتخاب کنیم که مانند امروز در عرصه اقتصاد، سیاست خارجی، مسائل اجتماعی و دیگر مشکلات گرفتار نباشیم.

وی ادامه داد: امروز ما در افق ۱۴۰۰ باید در اقتصاد منطقه حرف اول را به عنوان قدرت منطقه‌ای می‌زدیم و گفتمان اول منطقه بودیم، چرا باید در شرایط فعلی گفتمان اقتصادی کشور ما به معیشت مردم تنزل پیدا کند؟ چرا سیاست خارجی ما که با تلاش و رشادت سردار سلیمانی‌ها و دیگر شهدا با قدرت ترین و با امنیت ترین کشور در منطقه و دنیا است یک سیاست و گفتمان ذلیلانه باشد؟ که اقتصاد ما تحت تأثیر آن قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در لرستان تاکید کرد: اگر خدمتگزار و مسئول را از جنس مردم و به گونه‌ای انتخاب کنیم که دیدگاه جهادی داشته باشد، اگر مسئول ما به جای حضور در اطاق ریاست و پشت میز نشستن داعیه حضور در میدان و حل مشکلات مردم را داشته باشد قطعاً گفتمان اقتصادی ما گفتمان معیشتی دیگر نخواهد بود، آن هم در کشوری که ظرفیت تولید آن می‌تواند نه تنها مایحتاج کشور را تأمین کند که قابلیت رفع نیاز کشورهای منطقه را دارد، چرا به جای استفاده از ظرفیت‌های درون زا، متوجه قدرت‌های بیرون از مرزها باشیم؟

نیروهای توانمند و جهادی در بدنه دولت قرار بگیرند

ویسکرمی با بیان اینکه اگر درست انتخاب کنیم قطعاً مشکلات عدیده کشور حل خواهد شد گفت: به اعتقاد بنده اگر مدیر جهادی، با روحیه، توانمند و با روحیه انقلابی و مردم داری در رأس امور قرار بگیرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور اقتصاد را سامان داد.

وی عنوان کرد: امروز به لطف خداوند متعال حضور آیت الله رئیسی به عنوان یک فرصت پیش روی ما است تا دولتی خدمتگزار را در آینده با حضور و نقش مردم تشکیل دهیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در لرستان تصریح کرد: نیروهای توانمند، متفکر، جهادی، و مردم دار در بدنه دولت قرار بگیرند و با برنامه‌های اقتصادی و با توجه به ظرفیت‌های خالی اقتصادی که همواره مورد توجه و تاکید رهبری معظم انقلاب بوده در رفع نیازهای کشور قدم برداریم.

ویسکرمی ادامه داد: امروز بر تک تک ما فریضه است که در راستای انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری مردم تلاش نفس گیر و شبانه روزی داشته باشیم و زمینه حضور همه احزاب، گروه‌ها و همه مردم را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: همه ستادهای مردمی آیت الله رئیسی امروز یک فرصت هستند تا در کنار همدیگر به صورت هم افزا با تعامل و هم افزایی و همکاری با هدف واحد برنامه‌ها را در سطح استان پیش ببریم، بنده دست همه اعضای ستادها، نیروهای ستادی و مردمی را که با شور و علاقه و احساس مسئولیت در این میدان حضور پیدا کرده‌اند می بوسم و در روزهای آتی با هم افزایی، همکاری و با برنامه‌های واحد در راستای تحقق دولت برای خدمت به مردم و ایران اسلامی قدم برداریم و شاهد موفقیت آیت الله رئیسی در انتخابات باشیم.



Source link