به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی در دیدار با حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: تمام ظرفیت رسانه‌ای، فضای مجازی و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان را برای پرشکوه‌تر کردن انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه پای کار آورده‌ایم. وی با اشاره به اینکه بروجرد قطب فرهنگی غرب کشور است، گفت: بروجرد […]



به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی در دیدار با حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: تمام ظرفیت رسانه‌ای، فضای مجازی و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان را برای پرشکوه‌تر کردن انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه پای کار آورده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بروجرد قطب فرهنگی غرب کشور است، گفت: بروجرد در طی نزدیک به دو سال گذشته مبدل به شهر اولین‌ها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شده است که در این زمینه می‌توان به میزبانی از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، جشنواره فیلم فجر برای اولین بار بود که تاکنون فقط در مراکز استان‌های کشور برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، شاهد برگزاری برنامه‌های بسیار خوب و مؤثری در فضای مجازی بوده‌ایم که بروجرد در این زمینه سهم بسزایی بالایی دارد.

فتایی سپس با اشاره به افتتاح کتابخانه درجه یک شهید آیتی در سال گذشته، گفت: پروژه بازسازی کتابخانه شهید باهنر نیز روند پایانی خود را سپری می‌کند و در صورت همراهی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، در تیرماه سال جاری شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی زنده یاد علامه «سید جعفر شهیدی» در مرداد ماه سال جاری، گفت: این کنگره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر قرآن و عترت اداره کل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، وزارت علوم، دانشگاه‌های محل تدریس این استاد برجسته و دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی برگزار می‌شود و زمینه ساز آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان استان با افکار و اندیشه‌های این دانشمند برجسته خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: تمام ظرفیت رسانه‌ای، فضای مجازی و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان را برای پرشکوه‌تر کردن انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه پای کار آورده‌ایم و امیدواریم شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ ملی با جلوه وحدت و همدلی ملی باشیم.

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرستان بروجرد ضمن تقدیر از نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان، گفت: فرهنگ دینی کامل‌ترین جلوه فرهنگ است و تمامی فعالیت‌های این حوزه باید با محوریت آموزه‌های دینی اجرا شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: سهم شهرستان از اعتبارات این حوزه باید در سطح ظرفیت‌های بروجرد باشد که چهره‌های شاخص دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بسیاری را به کشور معرفی کرده است.



Source link