به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی میر احمدی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر فوت ۳ نفر بر اثر گاز گرفتگی در یک منزل در شهر بروجرد، بلافاصله تیم‌های امدادی و مأموران انتظامی به محل اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه […]



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی میر احمدی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر فوت ۳ نفر بر اثر گاز گرفتگی در یک منزل در شهر بروجرد، بلافاصله تیم‌های امدادی و مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۳ نفر در منزلی در حال استراحت بودند که بر اثر نشت گاز دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه تلاش عوامل اورژانس برای احیای آنها بی فایده ماند، اظهار داشت: اجساد متوفیان به پزشکی قانونی تحویل داده شدند.

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه متأسفانه به علت عدم استفاده صحیح از وسایل گاز سوز شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار هستیم، به شهروندان توصیه کرد، هنگام نصب وسایل گاز سوز نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.



Source link