مدیرکل امور بانوان استان آری لرستان گفت: جلسات کمیته را با حضور نمایندگان امور زنان و خانواده دستگاه‌ها برگزار کردیم ،طرح‌ها و برنامه‌هایی تعریف ، چکش کاری و در گروه‌های کارشناسی ارائه شد و ۱۲ برنامه نهایی ،تامین اعتبار  و  تقدیم کنگره شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناهید پرویزپور عصر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های مصوب کمیته بانوان کنگره ملی بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید استان گفت: جلسات کمیته را با حضور نمایندگان امور زنان و خانواده دستگاه‌ها برگزار کردیم ،طرح‌ها و برنامه‌هایی تعریف و چکش کاری و در گروه‌های کارشناسی ارائه شد و ۱۲ برنامه نهایی ،تامین اعتبار  و  تقدیم کنگره شد.

وی افزود: ۹۸۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها تعریف شده اما تا کنون مبلغی تخصیص داده نشده است در حالی که تا کنون زحمات زیادی کشیدند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، گفت:کنگره برای ۱۴۰۲ پیش بینی شده و  باید تا جایی که امکان دارد در حداقل زمان طرح‌ها و پروژه‌ها را به پایان برسانیم و امیدوارم کمیته بانوان جز کمیته‌های برتر باشد. 

وی عنوان کرد: زنان ما کمتر از زنان استان‌های جنوبی  در زمان جنگ فعالیت نداشته‌اند اما فرصت نبوده که به این فعالیت ها پرداخته شود. 

انتهای پیام/




Source link