ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد امشب با حضور اعضای شورا، روسای کانون‌ها و کمیته‌های این مجموعه آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امشب و طی مراسمی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با حضور اعضای شورا، روسای کانون‌ها و کمیته‌های این مجموعه آغاز به کار کرد.

 

افشین بازگیر امشب در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت حال حاضر و برای گذر از شرایط نیاز به ایجاد انتخابات پرشور و انتخاب اصلح داریم که این انتخاب ما را به وضعیت مطلوب نزدیک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد کرد: بعد از انتخابات ۱۳۹۶ شورای ائتلاف در ادامه فعالیت جبهه اسلامی شکل گرفت.

 

رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در شورای ائتلاف استان لرستان تصریح کرد: بعد از انتخابات دور گذشته به پیشنهاد آیت الله رئیسی انسجام‌بخشی فعالیت‌ها صورت گرفت و به دنبال آن دو سال پیش شورای ائتلاف ایجاد و ۲۴۰ کاندید مورد حمایت شورای ائتلاف وارد مجلس شدند.

بازگیر به عملکرد شورای ائتلاف در انتخابات مجلس در استان اشاره کرد و افزود: در لرستان شورای ائتلاف در انتخابات مجلس عملکرد مطلوبی داشتند.

 

وی ادامه داد: بعد از انتخابات مجلس، شرایط تشکیلاتی شورای ائتلاف تغییرکرد و با انتخاب یک هیئت موسس ۷ نفره در لرستان شروع به کار کرد و درشهرستان ها نیز یک هیئت موسس ۷ نفره تشکیل شد، در ادامه  یک سایت ثبت نام در شورای ائتلاف تشکیل و مورد استقبال قرار گرفت که در کشور رتبه چهارم را کسب کرد و بیش از ۸۵۰۰ نفر در شورای ائتلاف ثبت نام کردند که ۱۸۵۰ نفر آن مربوط خرم‌آباد است.

بازگیر با بیان این که لازمه رسیدن به اهداف ،کار تشکیلاتی است گفت کار تشکیلاتی در شورای ائتلاف روشن و فعال است  و در این برهه کار شورای ائتلاف انتخابات است که فعالیت‌های آن بر مبنای مقتضیات زمان تغییر می‌کند.

 

رییس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف لرستان اذعان داشت: اولین استانی که حکم رئیس ستاد انتخاب را صادر شد استان لرستان بود و رئیس ستادهای انتخاباتی در شهرستان‌ها از طریق انتخابات مشخص می‌شود و همه اعضا در این انتخاب سهیم هستند.

وی اضافه کرد: ستادهای مختلفی در استان لرستان شکل گرفته است که شکل گیری این ستادها هیچ تضادی با هم ندارد، شاید مسیر تبلیغات متفاوت باشد، اما در نهایت تمام ستادها و شوراها به یک نقطه ختم می‌شوند.

انتهای پیام/




Source link