مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد معتقد است که در حال حاضر لرستان شرایط میزبانی مسابقات لیگ برتر را ندارد و برای اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این تیم در لیگ برتر باشیم بایستی این مشکلات زیرساختی با همکاری مسئولان حل شود.وی از آمادگی برا خرید و تکمیل ورزشگاه ١۵ نفری و نیمه کاره خرم‌آباد خبر داد.


خبرگزاری فارس لرستان، محمد عبدالله زاده، تیم خیبر در هفته‌های اخیر با نمایش خوبی که در لیگ یک و هم چنین جام حذفی داشت امیدوار است در پایان فصل صعود به لیگ برتر را تجربه کند.

در پی این اتفاق مالک باشگاه خیبر در نامه‌ای به استاندار لرستان خواهان همکاری با این باشگاه در مسیر ساخت کمپ تمرینی و حتی استادیوم در خرم آباد شده است. در نامه مسعود عبدی به استاندار لرستان می خوانیم: 

 

استاندار محترم لرستان، جناب آقای دکتر خادمی

احتراماً به استحضار می‌رساند، تیم خیبر خرم آباد طی چند بازی گذشته با کسب نتایج خوب در جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور، موجی از نشاط اجتماعی و شور و شوق را در میان جامعه رقم زده است. این بذر خوشحالی و امید هم تباران لرزبانم به اندازه تمام دنیا برای من ارزشمند و مهم است.اما در این میان انتظار داشتم، جنابعالی به عنوان مقام عالی دولت در استان لرستان حداقل با برگزاری یک جلسه و در راستای دلگرمی و انگیزه دادن به بخش خصوصی صحبت های ما را می شنیدید.

بنده به عنوان فرزند لرستان، اگر تا به حال برای باشگاه خیبر خرم آباد کاری انجام داده ام با تمام وجود و علاقه ام برای خوشحالی هم تبارانم بوده، و به هیچ وجه هیچ منتی سر کسی ندارم عنوان: یک معدن پر از استعداد های فوتبالی به ایران معرفی خواهد کرد. جناب آقای دکتر خادمی در حالی که بسیاری از تیم‌های بخش خصوصی در دیگر استان‌های کشور از کمک های مالی و معنوی دولتی بهره‌مند شده‌اند، شوربختانه تیم خیبر از هیچ امکانات دولتی استفاده نکرده است و تمامی هزینه های بسیار سنگین باشگاه داری را به تنهایی تقبل کرده است. در خصوص هزینه های باشگاه داری ما تا آخر بر عهدی که بسته ایم، استوار و مصمم ایستاده‌ایم، اما در بحث زیرساخت‌ها بخش قابل توجهی از آن با همکاری و همراهی شما قابل حل و فصل شدن است .

مشغله کاری شما را درک می‌کنیم، اما ما نیز در حوزه‌های حساس و پر مخاطب مشغول به کار هستیم. شادابی جامعه، ایجاد شور و نشاط و امید بخشی در بین مردم با مقوله ورزش موضوعی حائز اهمیت است که جنابعالی کاملاً بر آن آگاه هستید. فراهم نمودن بستر مناسب جهت ساخت کمپ تمرینی و زمین مسابقه حداقل ترین خواسته ای بود، که باشگاه خیبر از دولت محترم داشت و تا به امروز این خواسته که حداقل ترین نیاز هواداران پر شور خیبر خرم آباد راه به جایی نبرده است.داشتن کمپ تمرینی می‌تواند زمینه ساز کشف و پیشرفت استعداد های ناب لرستانی باشد. ایجاد کمپ بی گمان لرستان را به عنوان یک معدن پر از استعداد های فوتبالی به ایران معرفی خواهد کرد.

جناب آقای خادمی در شرایط فعلی و اگر وضعیت بر همین منوال باشد در فصل جدید مسابقات اگر به دلیل کمبود زیرساختی، ما مجبور باشیم بازی های خانگی را در خارج از خرم آباد میزبان باشیم چه کسی جوابگوی خیل عظیم هواداران خیبر خواهد بود؟ هواداران پرشور و پرشمار خیبر از دکتر خادمی استاندار لرستان که خود از لرتباران محسوب می شود انتظار دارند در بحث زیرساخت‌ها به کمک خیبر خرم آباد آمده و با کمک مجمع نمایندگان لرستان قبل از شروع فصل جدید لیگ این مشکل مرتفع شود.

 

مسئولان استان برای حل مشکلات تیم خیبر وعده دادند

پس از انتشار این نامه با مالک باشگاه خیبر به گفت‌وگو پرداختیم تا آخرین اقداماتی که برای آینده باشگاه در حال انجام است را به اطلاع مردم استان برسانیم.

مسعود عبدی با اشاره به اینکه پس از ارسال نامه، استاندار لرستان یک جلسه با حضور مسئولان مربوطه یک با تیم مدیریتی خیبر برگزار کرد، اظهار داشت: در این جلسه تدابیری برای حل مشکلات خیبر اندیشده شد و مسئولان قول دادند در آینده‌ای نزدیک این اقدامات به نتیجه برسد.

فروش ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مجموعه المپیک خرم‌آباد به شرکت آرین سازه راهکار حل مشکلات خیبر و اتمام پروژه‌ای تاریخی

وی با بیان اینکه یکی از این تصمیم‌ها فروش ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مجموعه المپیک خرم‌آباد به شرکت آرین سازه است، افزود: این اقدام در راستای تکمیل این ورزشگاه و حل مشکلات زیرساختی تیم خیبر انجام شده است و در صورتی که این طرح به سرانجام برسد در کوتاه ترین زمان ممکن این ورزشگاه را تکمیل می‌کنیم.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد بیان کرد: همچنین برای ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز طرح‌هایی در نظر گرفته‌ایم که در صورت موافقت مسئولان استان طی سه سال آینده تیم خیبر در حوزه زیرساختی مشکلی نداشته باشد.

 

در حال حاضر زیر ساخت‌های استان جواب‌گوی حضور خیبر در لیگ برتر نیست

عبدی با بیان اینکه این وعده‌ها در صورتی به درد تیم خیبر می‌خورد که عملیاتی شوند، تصریح کرد: امیدواریم این اقدامات وارد پروسه فرسایشی بروکراسی اداری نشوند و در کمترین زمان ممکن انجام شوند زیرا در حال حاضر زیر ساخت‌های استان جواب‌گوی حضور خیبر در لیگ برتر نیست و در صورتی که اقدامی انجام نشود با فرض صعود این تیم به لیگ برتر در سال‌های آینده بازی‌های خانگی بایستی در شهرهای ثالث برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان استان با تیم مدیریتی خیبر همکاری کنند در آینده‌ای نزدیک خیبر از نظر امکانات و توان فوتبالی چیزی کمتر از تیم‌های بزرگی همانند فولاد خوزستان نخواهد داشت.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با عنوان کردن این موضوع که خوشبختانه  این تیم در سال جدید اکثر بازی‌های خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است، گفت: از همان روز اول به کادر فنی اعتماد داشتیم و در مقابل تمام انتقادات از آنان حمایت کردیم و پس از ترمیم تیم در نیم فصل دوم، مردم مشاهده کردند که پشتیبانی از کادر فنی کار درستی بوده است.

 

عبدی ادامه داد: به مردم لرستان و تمام طرفداران این تیم  اطمینان می‌دهم که خیبر تا آخرین روز مسابقات لیگ آزادگان برای صعود در لیگ برتر مبارزه خواهد کرد و در صورتی که امسال نیز این تیم موفق به صعود نشود با تلاش و مدیریت بیشتر تمام توان خود را برای صعود در سال‌های آینده را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف تیم داری هلدینگ آرین سازه در لرستان انجام مسئولیت اجتماعی این مجموعه است، اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی در میان جوانان در شرایط بد اقتصادی کشور کاری بزرگ است و این مجموعه با توجه به اینکه خود را متعلق به استان لرستان و تمام لرهای ایران می‌داند این فعالیت اجتماعی خود را با خیبر خرم‌آباد ریشه دارترین تیم قوم لر آغاز کرد و تا رساندن این تیم به قله‌های موفقیت فوتبال کشور از تلاشش دست نخواهد کشید.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link