به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه قنبریان امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: نوبت اول آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان، از اول خرداد ماه سال جاری، با انجام آزمون نازل‌های سوخت مایع شهرستان پلدختر آغاز شد. وی افزود: در این آزمون‌ها، که با استفاده از توان کارشناسی سه آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت […]



به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه قنبریان امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: نوبت اول آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان، از اول خرداد ماه سال جاری، با انجام آزمون نازل‌های سوخت مایع شهرستان پلدختر آغاز شد.

وی افزود: در این آزمون‌ها، که با استفاده از توان کارشناسی سه آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان انجام می‌شود، صحت عملکرد نازل‌های عرضه بنزین و گازوئیل در جایگاه‌های عرضه سوخت استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: مشابه سنوات قبل، این طرح به صورت چهار نوبت در سال انجام می‌شود.

قنبریان یادآور شد: اگر مقدار تحویلی یک نازل به مقدار قابل توجهی با حد استاندارد اختلاف داشته باشد، در حضور نماینده استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، نازل به طور موقت از دسترس خارج می‌شود و پس از تنظیم و آزمون مجدد، در مدار استفاده قرار می‌گیرد.



Source link