یک عضو شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان، گفت: بی‌شک حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 1400 می‌تواند موجبات حضور حداکثری مردم و همه دلسوزان نظام را به همراه داشته باشد.

ناصر طرهانی نژاد، گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین مقاطع خود را می‌گذارند و ما در یک پیچ تاریخی برای آینده جهان قرار گرفته‌ایم که تصمیم درست امروز ما می تواند آینده درخشانی برای کشور و امت اسلامی و مستضعفان منطقه و جهان رقم بزند.

عضور شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا»، تصریح کرد: در کشور ما از زمان قاجار تا کنون دو تفکر وجود داشته و دارد و در مقاطع مختلف این دو تفکر بر کشور حاکم بوده که عبارت است از تفکر لیبرالی و غرب زدگی و تفکر اسلامی و انقلابی، که تفکر شق اول همه چیز مردم را در گرو خشنودی غرب دانسته و پیشرفت کشور را وابسته به غرب می‌داند که مردود و محکوم است.

وی، ادامه داد: همانگونه که گفته شد تفکر دوم طرفداران تعالی اسلامی و انقلابی هستند که به داشته های خودی تکیه داشته و راه نجات کشور را تکیه بر توان داخلی و پیروی از فرهنگ ایرانی اسلامی می دانند.

متاسفانه سالهاست که تفکر لیبرالی بر ایران تحمیل شده است

طرهانی‌نژاد، تاکید کرد: امروزه اگر چه انقلاب اسلامی حاکم است اما متاسفانه تفکر لیبرالی سال‌هاست که بر کشور ایران تحمیل شده و قصد دارد ما را به زمان مشروطه برگرداند و کشور را دو دستی تحویل غرب دهد، لذا در این برهه تاریخی تکلیف انقلابیون و طرفداران الگوی تعالی اسلامی بسیار سنگین است و تاسیس تشکیلاتی مانند شورای تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا» نیز در این راستا صورت گرفته که باید آن را تقویت کرد.

نیروهای انقلابی باید از تفرقه بپرهیزند
عضو شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان، افزود: بعضاً در سطح جامعه این پرسش مطرح شده و می‌شود که راه غلبه تفکر انقلابی بر تفکر لیبرالی در ایران چیست. در پاسخ به این پرسش می‌توان گفت که متاسفانه در سالهای گذشته، اختلاف میان نیروهای انقلابی به دلایل مختلفی موجب یک واماندگی موقتی شد که البته ترفندهای غرب زده‌ها و تبلیغات مسموم آنان نیز بی‌تاثیر نبود، لکن تفرقه یکی از عوامل شکست نیروهای انقلابی، از دیر باز تاکنون بوده که امروز همه وظیفه داریم از تفرقه پرهیز و به وحدت برسیم تا بتوانیم بر توطئه‌های متعدد دشمنان از جمله تحریم‌های ظالمانه غلبه کنیم.

وی، ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌های نیروهای انقلابی نیز یکی از مواردی است که می تواند کشور را از وضع کنونی نجات داده و حول محور وحدت گفتمانی، زمینه توسعه همه جانبه کشور را رقم بزند.

این استاد دانشگاه، تصریح کرد: نیروهای انقلابی در کشور ما هیچ زمانی به اندازه امروز به وحدت نیاز نداشته‌اند، خب وحدت نقشه راه است، اما این وحدت محور می‌خواهد یا نه؟، کسی باید محور باشد یا نه؟.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر

ناصر طرهانی نژاد، گفت: محور وحدت در اسلام، قرآن و شخص رسول الله(ص) است، ولی فقیه محور وحدت بین آحاد جامعه است، اما محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور، که مورد اعتماد و وثوق همه گروه‌ها و جریان‌های انقلابی باشد، چه کسی است؟.

آیت‌الله رئیسی وحدت آفرین است

وی، افزود: به نظر ما، در شرایط حساس کنونی، تنها شخصی که می تواند بین مردم و گروه‌های انقلابی وحدت ایجاد کند حضرت آیت‌الله رئیسی است، چراکه ایشان از جمله شخصیت‌های مهمی هستند که در انقلاب نقش آفرین بوده و در کسوت ریاست قوه قضائیه نیز در مبارزه با فساد در کشور تلاش کرده و آحاد مردم از عملکرد ایشان راضی هستند.

عضو شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا»، ادامه داد: ما معتقدیم سرچشمه فسادی که ایشان با آن مبارزه کرده و می‌کند در قوه مجریه است، چراکه قوه مجریه عرض و طویل‌ترین مجموعه حاکمیتی کشور است و اگر این قوه پاکسازی شود، امنیت اجتماعی و روانی جامعه نیز تقویت شده و اعتماد عمومی باز خواهد گشت.

طرهانی‌نژاد، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دارای تفکر انقلابی است و این تفکر و دیدگاه ایشان، تکلیف نیروهای انقلابی را به قدری سنگین کرده که حمایت و دعوت از ایشان را به یک واجب شرعی مبدل ساخته است.

شاتا لرستان نیز از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دعوت به حضور کرده است
وی، تاکید کرد: شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا» نیز مانند همه نیروهای انقلابی که از آیت‌الله رئیسی جهت ثبت نام دعوت به عمل آورده‌اند، دعوت کرده‌ تا با حضور خود در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، بارقه امید را در جامعه به وجود آورند و وحدت بی‌نظیری را در بین همه نیروهای انقلابی به وجود بیاورند تا با گذشت چند دهه از انقلاب، باز هم شاهد وحدت و خنثی شدن هجمه‌های دشمن و توطئه‌های ضد انقلاب باشیم.

وحدت گفتمانی، کلید واژه نیروهای انقلابی باشد

ناصر طرهانی نژاد، گفت: باز هم تاکید می‌کنم، چرخش حول یک محور واحد، وحدت گفتمانی را به همراه می‌آورد، لذا ضمن احترام به تمام کسانی که خود را لایق و حائز شرایط ریاست جمهوری دانسته و می‌دانند، از آنان خواهش می‌کنیم به جهت پرهیز از تفرقه، با حضور حضرت آیت الله رئیسی، از حضور در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری انصراف داده و اجازه دهند تا انتخابات در فضایی شورانگیز و وحدت بخش برگزار شود و ایشان با رای بالا، درخور و شایسته، یک رکورد تاریخی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ارمغان آورند.

شاپورخواست

  • نویسنده : امین ساکی