حسن شریعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان چند ماه است فعالیت خود را شروع کرده و جلسات منظمی داشته است، اظهار داشت: ما با احترام به همه کاندیداها اصلح‌ترین و شاخص ترین و کارآمد ترین کاندیدا را که می‌تواند اجماع ساز هم باشد، […]



حسن شریعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان چند ماه است فعالیت خود را شروع کرده و جلسات منظمی داشته است، اظهار داشت: ما با احترام به همه کاندیداها اصلح‌ترین و شاخص ترین و کارآمد ترین کاندیدا را که می‌تواند اجماع ساز هم باشد، آیت الله ابراهیم رئیسی می‌دانیم.

فعالیت ۲۰ کمیته شورای وحدت نیروهای انقلابی در لرستان

وی با بیان اینکه بیشترین حوزه فعالیت ما بحث حمایت از آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح و بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مد نظر رهبر معظم انقلاب است و همه تلاش‌ها نیز باید معطوف به تحقق منویات رهبر انقلاب شود.

نایب رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با تاکید بر اینکه کمیته‌های زیادی از اقشار مختلف را فعال کرده‌ایم و در حال حاضر بیش از ۲۰ کمیته فعال است، افزود: شورای راهبردی نیز تشکیل داده ایم که اقدامات سیاست گذاری را انجام می‌دهد و از اقشار مختلف در این شورا بهره گرفته شده است.

همه نیروهایی که دلسوز نظام و پیشرفت کشور هستند بایستی برای مشارکت حداکثری در انتخابات وحدت داشته باشند

شریعت نژاد با اشاره به اینکه شورای وحدت دنبال سهم خواهی نیست، دنبال خدمت به نظام در قالب این شورا است، هدف شورای وحدت عزت و سربلندی نظام و مردم است، یادآور شد: ستادهای انتخاباتی مردمی جواب می‌دهد و ستادهای مالی و پولی نه مد نظر ماست و نه توصیه آیت الله رئیسی است.

وی خاطرنشان کرد: هر خانه یک ستاد باید باشد و همه نیروهایی که دلسوز نظام و پیشرفت کشور هستند بایستی برای مشارکت حداکثری در انتخابات وحدت داشته باشند.

انتخابات باید باعث وحدت باشد نه انشقاق و اختلاف

نایب رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه نیروهای جریان انقلابی و جهادی همه در یک مسیر هستند تا با وحدت بتوانیم این مقطع انتخابات را با افتخار عبور کنیم و برگ زرینی برای نظام باشد و به پیشرفت کشور و مردم کمک کند، تصریح کرد: انتخابات باید باعث وحدت باشد نه انشقاق و اختلاف.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه انتخابات از مواهب نظام جمهوری اسلامی است و باید قدر آن را بدانیم، گفت: شکرگذاری این نعمت این است که پایبند به قانون باشیم و بدون تخریب، توهین و تهمت به کاندیداهای دیگر از کاندیدای مورد نظر خود با استدلال و منطق دفاع کنیم.

شناسایی و معرفی کاندیداهای شایسته شورای شهر در دستور کار است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با برنامه‌های شورای وحدت نیروهای انقلابی برای انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: یک تیمی از شورای شهرستان با عضویت ۷ نفر تشکیل شده و مسئولیت پالایش و بررسی کاندیداهای شوراها را برعهده دارد؛ این تیم فرم‌ها و سوالات تخصصی تهیه کرده است و با کمک داوران و افراد فنی و متخصص و از طریق انجام مصاحبه‌ها و بررسی‌های لازم، کاندیداهای شایسته را احصا می‌کند.

نایب رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه از بین کاندیداها واجدینی که شرایط لازم را دارند انتخاب می‌شوند تا از این طریق به مردم در انتخاب افراد شایسته کمک کنیم، تصریح کرد: مردم الحمدلله شناخت دارند اما به هر حال کمک می‌کنیم در این مسیر و تعدادی را معرفی می‌کنیم به مردم که اگر تمایل داشتند رأی بدهند.

شریعت نژاد یادآور شد: شاخص‌هایی همچون سوابق اجرایی، تحصیلات، حسن شهرت و… در این بررسی‌ها مد نظر قرار گرفته است و این کار توسط تیم تخصصی انجام می‌شود تا کسانی که می‌توانند تحول در شهر ایجاد کنند به مردم معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه تغییر فضای سبز و رنگ آمیزی جدول درد شهر را دوا نمی‌کند، شهر ما نیازمند کارهای عمران شهری است، گفت: در بحث گردشگری و توانمندی‌هایی که شهر ما در این حوزه دارد باید اقدام شود و لذا افرادی باید انتخاب شوند که واقعاً نسبت به مسائل شورا و شهر شناخت داشته باشند، مسلط به قوانین باشند، تخصص داشته باشند و رزومه آنها کارنامه درستی باشد.

نایب رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان گفت: تلاش ما این است که با احترام به همه کاندیداها، بهترین افراد را انتخاب و به مردم معرفی کنیم.



Source link