حسن شریعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای چالش «شفافیت» از سوی خبرگزاری مهر اظهار داشت: به طور حتم هرچه مردم با رزومه، بیوگرافی و سوابق افراد آشنا شوند دقت انتخاب آگاهانه و شایسته از سوی آنها بالاتر می‌رود. وی عنوان کرد: اگر کاندیداها با صداقت وعده‌های انجام شدنی […]



حسن شریعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای چالش «شفافیت» از سوی خبرگزاری مهر اظهار داشت: به طور حتم هرچه مردم با رزومه، بیوگرافی و سوابق افراد آشنا شوند دقت انتخاب آگاهانه و شایسته از سوی آنها بالاتر می‌رود.

وی عنوان کرد: اگر کاندیداها با صداقت وعده‌های انجام شدنی را بگویند و از بیان وعده‌های دست نیافتنی پرهیز کند مردم به صداقت آنها اعتماد می‌کنند.

نایب رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با تاکید بر اینکه اگر کاندیداها توانمندی واقعی خود را بیان کند مردم به شفافیت کار او بیشتر اعتماد می‌کنند ادامه داد: کاندیداها باید رزومه کاری خود را به مردم ارائه کنند.

شریعت نژاد با تاکید بر اینکه کاندیداها باید منافع شخصی و قبیله‌ای خود را کنار بگذارند تصریح کرد: کاندیداها باید منابع عموم مردم و شهر را در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است خبرگزاری مهر با همکاری جنبش «ازما» چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.



Source link