مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: ضریب آنتن دهی تلفن‌های همراه در مسیرهای مواصلاتی لرستان بالای ۹۸ درصد است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نبی اله شمسی فر شامگاه دوشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ضریب آنتن دهی در مسیرهای مواصلاتی لرستان توضیح داد: ضریب آنتن دهی در مسیرهای مواصلاتی استان بالای ۹۸ درصد است.

وی افزود: این عدد توسط سازمان تنظیم مقررات که مستقل از اپراتورها پایش می‌کند اعلام شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه ضریب آنتن دهی در مسیرهای مواصلاتی استان  قابل قبول است، عنوان کرد: دو درصد عدم پوشش نیز در محدوده مجاز است، که برای کاهش آن در سطح استان برنامه‌هایی داریم.

شمسی فر در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر وجود اختلال در اینترنت همراه اول ظرف روزهای گذشته گفت: ما پیگیری‌هایی انجام دادیم که شرکت بهینه ساز و کیفی ساز شبکه اپراتور همراه اول در استان حضور پیدا کند، فعل و انفعالاتی در این زمینه در دستور کار قرارگرفته بخشی از این اختلال ایجاد شده به این موضوع برمی‌گردد که طبیعی و موقتی هست.

وی افزود: البته ممکن است بخشی از کندی و اختلال به شبکه سراسری اینترنت هم مرتبط باشد، اما اگر منطقه خاصی مد نظر است به بهینه سازی و کیفی سازی مربوط می‌شود که موقت است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در پایان اظهارکرد:  امیدواریم بهینه‌سازی اینترنت همراه اول با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و  کیفیت همراه اول در نقاط مختلف به حد مطلوب برسد.

انتهای پیام/




Source link