مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد اظهار داشت: تکمیل این پروژه سال‌ها است که دغدغه مردم است. اختصاص ۲۰۰ میلیارد وام برای تکمیل پروژه وی با بیان اینکه چالشی بین دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه خاتم در رابطه با اجرای این پروژه […]



مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد اظهار داشت: تکمیل این پروژه سال‌ها است که دغدغه مردم است.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد وام برای تکمیل پروژه

وی با بیان اینکه چالشی بین دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه خاتم در رابطه با اجرای این پروژه وجود داشت عنوان کرد: این امر به دلیل اعتبارات بود به طوری که این شرایط تا فسخ قرارداد پروژه نیز پیش رفت.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل این پروژه در وزارت خانه و قرارگاه خاتم افزود: قرار بر این شد که ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه در نظر گرفته شود.

ویسکرمی تصریح کرد: بحث تملک و واگذاری ملک‌های دانشگاه فعلاً منتفی است، پرداخت وام برای این پروژه بیمارستانی به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم نوبخت امضای نهایی را در این رابطه صادر کند.

وعده افتتاح تا ۲ سال دیگر

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم نیز در این پروژه فعال شده است عنوان کرد: شرط بر این شده که هم وزارت بهداشت در این پروژه پای کار بیاید و هم قرارگاه خاتم محکم پای کار باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم که این پروژه ظرف دو سال به بهره برداری برسد.

ویسکرمی تاکید کرد: تعداد تخت‌های این بیمارستان ۵۵۰ مورد است و ظرفیت اشتغال خیلی خوبی هم می‌تواند برای مرکز استان داشته باشد.



Source link